ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جلسه هماهنگی برنامه های مذهبی هیئت های آبپخش برگزار شد

 ندای آبپخش/ جلسه هم اندیشی برنامه های فرهنگی-مذهبی هیئت های آبپخش،با حضور مسئولان بخش و امام جمعه آبپخش و مسئولین هیئت ها، در دفتر بنیاد بین المللی غدیر آبپخش برگزار شد

 

امام جمعه آبپخش در ابتدای این جلسه ،بر برگزاری هرچه بهتر مراسمات ائمه معصومین(علیهم السلام)تاکید کرد و افزود:این مراسمات باید به گونه ای برگزار شود که در شان این بزرگواران باشد.

حجه الاسلام رضایی اظهار داشت:در سال 89گام های خوبی در برگزاری مراسمات برداشته شد و انتظار می رود در سال جدید،هیئت های مذهبی با برنامه های بهتر و جذاب تر به برگزاری مراسمات همت کنند. 

 

بخشدار آبپخش نیز در این جلسه،با تاکید بر برگزاری مراسمات معصومین(علیهم السلام)افزود:همه این بزرگواران عزیز هستند و باید تلاش شود در حد امکان برای همه امامان معصوم مراسم برگزار شود.

کورش رستمی افزود:ما در طول سال برنامه های هیئت های مذهبی را رصد می کنیم و در پایان سال هیئت های برگزیده معرفی می شوند.

رستمی همچنین از شهرداری و شورای اسلامی شهر و دهیارها خواست به هیئت های مذهبی در طول سال کمک نمایند از بودجه فرهنگی مصوب استفاده نمایند. 

شهردار آبپخش نیز در ادامه جلسه به ایراد سخن پرداخت  و گفت:شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش آمادگی دارد در حد توان به کلیه هیئت های مذهبی شهر کمک نماید وتا آنجایی که وسع شهرداری اجازه دهد و شورا مصوب نماید در خدمت هیئت های محترم خواهم بود.

سید محمود موسوی افزود:اینجانب طبق رسالت فرهنگی خود، افتخار می کنم در بسط و گسترش کارهای فرهنگی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست سهمی داشته باشم ولی در حوزه شهرداری ،کمک ها باید با مصوبه شورا باشد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر آبپخش در ادامه جلسه ضمن تشریح برنامه های این بنیاد در طول سال90پرداخت.

قاسم رضایی افزود:در سال 89 برنامه های بسیار خوبی انجام دادیم که مورد تایید مسئولان بنیاد در استان واقع شد و وبلاگ غدیر آبپخش توانست مقام اول استان را کسب نماید.

رضایی اظهار داشت:برای سال90 نیز برنامه های خوبی تدارک دیده ایم مثل برگزاری دهه فاطمیه،ایام سوگواری امام صادق(ع)ودهه غدیر،که از مهمترین برنامه های این بنیاد در سال 90 هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد