ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مرکز درمانی آبپخش به فضای بیشتری نیاز دارد

 ندای آبپخش/ سرپرست مرکز بهداشتی درمانی آبپخش در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش،به تشریح برنامه های این مرکز در سال 89وسال جدید پرداخت.

عبدالحسین رستمی همچنین از کمی و کاستی های این مرکز سخن گفت که قابل تامل است که چرا بخشی با جمعیت 27000نفری باید با این مشکلات ابتدایی دست و پنجه نرم کند.

رستمی  در ابتدا از برنامه های سال 89 سخن گفت و افزود:در سال 89 علیرغم مشکلاتی که داشتیم،توانستیم رضایت مردم در خدمات دهی را جلب نماییم.

این مقام مسئول افزود:روزانه قریب به 120نفر به این مرکز مراجعه میکنند که یا توسط پزشکان مداوا یا به مرکز شهرستان ارجاع داده می شوند.

رستمی  از کمبود فضای این مرکز سخن گفت و افزود:متاسفانه به شدت با کمبود فضا در این مرکزمواجه هستیم تا جایی که به اجبار اتاق تزریقات خواهران و برادران مشترک است و فقط با نصب یک پرده جداسازی کرده ایم.

سرپرست مرکز بهداشتی درمانی آبپخش از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خاست تا در صورت امکان به این ساختمان فعلی فضای جدیدی الحاق کنند تا مشکل کمبود فضا رفع شود.

رستمی در ادامه از عدم وجود دستگاه رادیوگرافی در این مرکز خبر داد و افزود:با تلاش دندانپزشک مرکز خدمات دهی به مردم روند مطلوبی دارد و از مسئولان می خواهیم با تجهیز این مرکز به دستگاه رادیوگرافی از ارجاع مردم به برازجان جلوگیری شود.

عبدالحسین رستمی در ادامه از کمبود بهیار زن و مرد خبر داد و گفت:به یک بهیار مرد و یک بهیار زن نیاز داریم تا بتوانیم به نحو شایسته تری  جوابگوی مردم شریف بخش باشیم.

وی در پایان از مسئولان شهرستان خواست  ترتیبی اتخاذ کنند که بخش خصوصی  در عرصه درمان در دومین شهر شهرستان سرمایه گذاری کند تا مردم برای معالجه خود مجبور به  طی طریق به برازجان نباشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد