ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بررسی عملکرد موسوی در دوره ای 20 روزه در شهرداری آبپخش

ندای آبپخش / با وجود اینکه کمتر از یک ماه از تصدی شهرداری آبپخش توسط سید محمود موسوی می گذرد بر آن آمدیم تا عملکرد وی را مورد واکاوی و بررسی قرار دهیم.

سید محمود موسوی در بدو ورود به شهرداری اتمام پروژه های نیمه کاره و راکد را یکی از اهداف اصلی خود در شهرداری آبپخش مطرح کرد و اعلام کرد با تمام وجود برای محقق ساختن این خدف تلاش می کنم تا همگی شاهد آبپخشی آباد م زیبا باشیم.

در نظر سنجی که در روزهای گذشته توسط پایگاه خبری ندای آبپخش صورت پذیرفت اکثریت قریب به اتفاق شهروندان نمره عالی به موسوی شهردار آبپخش دادند و اطمینان داشتند که مدیریت شهردار بومی در آبپخش به دلیل آشنایی با مشکلات و خواست های مردم باعث آبادانی و زیبایی هرچه بیشتر شهر آبپخش خواهد شد.

شروع مجدد ساخت لایت غزبی خیابان اصلی ، کسب رضایت کامل مسئولین بهداشت استان از شهر آبپخش در ایام نوروز ، شروع به کار سه پروژه آسفالت در محلات مختلف شهر آبپخش و ... در مدت 20 و چند روزه تصدی شهرداری آبپخش توسط این مدیر ارزشی باعث رضایت همه جانبه شهروندان آبپخشی از وی گردیده است.

okgvbmgfkbq6fku18x3.jpg

گروه خبری ندای آبپخش برای موسوی آرزوی موفقیت و توفیق در خدمت رسانی به شهروندان آبپخشی را دارد و از زحمات بی دریغ موسوی برای پیشرفت و اعتلای شهر کمال تشکر و امتنان را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد