ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آمار مهمترین رکن در اجرای دقیق طرح هدفمندی یارانه ها

ندای آبپخش / صبح امروز جلسه ستاد ثبت وقایع حیاتی بخش آبپخش با حضور بخشدار ،شهردار ،روسای شوراها ، دهیاران و ... در دفتر بخشدار آّپخش برگزار شد.

auccoeiif5cwkpahyy6.jpg

سرپرست نمایندگی ثبت احوال بخش های آبپخش و  شبانکاره در رابطه با اهمیت آمار افزود : آمار دقیق لازمه برنامه ریزی برای جامعه می باشد و ما از مسئولین خانه های بهداشت و شوراها می خواهیم برای برنامه ریزی هرچه دقیق تر برای اجرای طرح های جامعه آمار ولادت را حداکثر تا 15 روز و فوت را حداکثر تا 10 روز در اختیار ثبت احوال قرار دهند.

محمد حسن زاده ادامه داد : مساله آمار در رابطه با طرح بزرگ هدفمندسازی یارانه ها که دولت خدمتگذار کمر همت به اجرای آن بسته است نقش مهم و بسزایی دارد و همکاری هرچه بیشتر شهرداران ، دهیاران و روسای شوراها می تواند گام مهمی در یاری دولت در اجرای این طرح عظیم اقتصادی باشد.

knzaniudkboww4bizjj7.jpg

کارشناس آمار ثبت احوال استان در جمع مسئولین آبپخشی اظهار داشت : سرشماری در کشورهای صنعتی و پیشرفته به امری منسوخ تبدیل شده و آمار دقیق حرف اول را در کشورهای پیشرفته می زند.

انصاری اظهار داشت : آمار هر چه دقیق تر مسلما نقش مهمی در اجرای با کیفیت تر طرح ها و پروژه ها بر عهده دارد.

وی از مسئولین بخش شبانکاره و آبپخش خواست : در زمینه ارسال آمار فوت و ولادت به ثبت احوال و آمار توجه ویژه ای داشته باشند تا برنامه ریزی های صورت گرفته صحیح باشد.

(لطفا در هنگام خواندن این خبر به تقدم و تاخر شهرها دقت داشته باشید)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد