ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جوابیه شهردار آبپخش به پایگاه خبری ندای آبپخش

ندای آبپخش / سید محمود موسوی شهردار آبپخش در پاسخ به مقالات منتشر شده در پایگاه خبری ندای آبپخش و هفته نامه آوای توج جوابیه ای به پایگاه خبری ندای آبپخش ارسال کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد.

به نام حق تعالی

در رابطه با مسائل مطرح شده در پایگاه خبری ندای آبپخش و هفته نامه آوای توج باید مسائلی را با شهروندان عزیز آبپخشی مطرح کنم.

در رابطه با مساله ناوگان حمل و نقل عمومی در آبپخش باید عرض کنم که شهرداری آبپخش با توجه به مجوز استانداری اقدام به ثبت نام از متقاضیان نمود که متاسفانه مورد استقبال شهروندان قرار نگرفت و موعد ثبت نام آن به پایان رسید.

در هیمن رابطه به شهروندان مژده می دهم که در آینده ای نزدیک با مجوز استانداری مجددا از متقاضیان دریافت وسایل حمل و نقل عمومی ثبت نام به عمل خواهد آمد.

در رابطه با مساله خط واحد به اطلاع شهروندان گرامی می رسانم که اقدامات و پیگیری هایی در این زمینه صورت پذیرفته است تا این مشکل اساسی مردم و علی الخصوص دانشجویان مرتفع گردد.

امیدواریم در آینده ای نزدیک یک دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی آبپخش اضافه گردد تا دانشجویان عزیز و شهروندان با آسایش بیشتری بتوانند به کارهای روزمره شان بپردازند.


      سید محمود موسوی

   شهردار آبپخش

90/1/25

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد