ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بخشدار آبپخش:استقرار ادارات دولتی،مهمترین خواسته مردم آبپخش

  ندای آبپخش/ بخشدار آبپخش در اولین جلسه شورای اداری بخش آبپخش،ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و تبریک سال نو که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی نامیده شده،از استقرار ادارات دولتی به عنوان مهمترین خواسته مردم این بخش ولایتمداردر سال نو یاد کرد. 

 رستمی در همین رابطه گفت:مسئولان محترم استان تلاش کنند تا ادارات در این بخش مستقر شوند چون مردم این بخش در تماس های مکرر با بنده از تاخیر در استقرار ادارات گلایه میکنند که واقعا بجا هم است.

رییس شورای اداری بخش آبپخش درادامه از پروژهای عمرانی بخش در سال نو یاد کرد و افزود:پروژه های عمرانی بر اساس اولویت طبقه بندی شده و به کمیته برنامه ریزی شهرستان ارسال خواهد شد. 

 

رستمی افزود:طبق نظر استاندار محترم،اولویت با پروژه های نیمه تمام خواهد بود که یکی از پروزه هایی که در آینده نزدیک کلنگ زنی می شود هنرستان خوارزمی است که با اعتبار اولیه یک میلیارد و پانصد میلیون ریال شروع به کار خواهد کرد.

بخشدار آبپخش همچنین از بانک ملی و همه موسسات مالی و اعتباری خواست در حد توان از سرمایه گذاران و کارآفرینان بخش حمایت مالی نمایند تا انشاءالله شعار رییس جمهور محترم مبنی بر ایجاد دو میلیون و پانصد هزار فرصت شغلی در سال جدید در بخش ما عملی شود.

امام جمعه آبپخش نیز در جلسه شورای اداری این بخش ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و تبریک سال نو،در رابطه با نامگذاری سال 1390گفت،علت نامگذاری سال 90 به عنوان جهاد اقتصادی از سوی رهبری عزیز، نشان دهنده دغدغه معظم له در رابطه با اقتصادکشور و وضع معیشتی مردم است.

حجه الاسلام رضایی در ادامه افزود:ما باید از لحاظ اقتصادی به جایی برسیم که دشمن نتواند از اقتصاد به عنوان یک اهرم فشار برعلیه ملت ایران استفاده کند و بر آحاد جامعه و مسئولان  کشور است که در جهت تحقق این شعار تلاش مضاعف نمایند.

رییس شورای شهر آبپخش نیز در این جلسه  به تشریح برنامه های اجرا شده در سال 89 توسط این شورا پرداخت و از پیشنهاد بودجه سی میلیارد ریالی برای پروزه های عمرانی شهرداری در سال جدید خبر داد.

مصطفی رضایی همچنین از نیروی انتظامی خواست نسبت به گشت شبانه در خیابان های شهر اهتمام جدی داشته باشند.

شهردار آبپخش نیز در جلسه شورای اداری بخش،از تعامل با ادارات بخش به عنوان یکی از برنامه های اصلی خود یاد کرد.

سید محمود موسوی  در ادامه به تشریح پروژه های عمرانی سال 90این شهرداری پرداخت و افزود:سیزده پروژه نیمه کاره در شهر وجود دارد که اولویت کاری با این پروژه هاست و انشاءالله تا اواخر هفته آینده ضلع غربی بلوار انقلاب آسفالت خواهد شد.

مسئول نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش در جلسه شورای اداری این بخش،از رضایت 90درصدی مسافران نوروزی از اسکان در مدارس خبر داد

الله کرم عباس زاده همچنین از برگزاری مراسم بزرگداشت روز معلم در دبیرستان شبانه روزی امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

مدیر شعب بانک ملی شهرستان دشتستان نیز در جلسه شورای اداری بخش آبپخش،از تعامل گسترده بانک ملی با دولت یاد کرد و افزود:تنها بانکی که بیشترین تعامل را با دولت داشته بانک ملی بوده و در آینده نیز چنین خواهد بود.

حسن زارعی در ادامه از بانکداری الکترونیک یاد کرد وگفت:مردم باید برای انجام کارهای بانکی خود از روش بانکداری الکترونیکی استفاده کنند تا در وقت و هزینه صرفه جویی شود.

زارعی همچنین از نامگذاری سال 90به عنوان جهاد اقتصادی از سوی رهبر انقلاب به عنوان نقطه عطفی در جهش اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.

مسئول نمایندگی ارشاد آبپخش نیز در جلسه شورای اداری از آمادگی اداره ارشاد  برای کمک به ایجاد موسسه قرآنی توسط بخش خصوصی خبر داد.

محمد نجفی افزود:اداره ارشاد آمادگی دارد به افراد متقاضی ایجاد موسسات قرآنی تا سقف سیصد میلیو ریال کمک نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد