ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بیانیه باشگاه پرسپولیس آبپخش

تیم فوتبال پرسپولیس آبپخش با همه ناملایمت هایی که در مسابقات لیگ شهرستان دشتستان و مسابقات لیگ زیرگروه استان تحمل کرد ، موفق شد به لیگ استان صعود کند.

این باشگاه بیانیه ای قهرآلود را روی پایگاه اینترنتی خود قرار داده است که خواندن ان خالی از لطف نیست

سلامی به گرمای اردیبهشت . بدین مردم خوب نیکوسرشت

نگه دارم ز دنیایی که هر دم با کس و نا کس ، به بی پروایی یک روز برفی زمستانی سخن با استخوان گوید ...

وقتی غنیمت شمردم که دلتنگی خود و اهالی ورزش را با زبان دیگر اما دوستانه و از سر توقع به سبک مدرن و امروزی بازگویم .

آنانی که همچون نگین بر تارک ورزش آبپخش چشم نوازی می کردند با بی تعقلی و بی درایتی مدیرانی نه چندان مدبر حاضر به آوردن نام ورزش نیستند ، آیا اینگونه حق ورزش ادا می شود . کاملاً هویدا ست که نه تنها ورزش دوست نیستند بلکه گاهاً در موقعیتهای دشوار دشمن بی بدیل دوستان ورزش و ورزش کاران نیز می گردند . رواست که این گونه پا بر پشت ورزش گذارند و تنها در مقاطع دلخواه و میل خود آنرا نردبان ترقی و سپر بلای مقام و جایگاه خود قرار دهند این در حالی است که آگاهان و مدبران به امور ، ورزش را جایگاه می دانند نه اینکه وسیله ای برای رسیدن به جاه و مقام .
لازم به ذکر است ارتقاء درجه و صعود تیم پرسپولیس آبپخش به لیگ استان و قهرمان اخلاق شدن این تیم و همچنین کسب عنوان آقای گل توسط بازیکن این تیم در این دوره از مسابقات نام آبپخش را دوباره بر سر زبانها آورد و خاطره تلخ گذشته را که از یک اتفاق ناشی می شد و تمامی اهالی ورزش آنرا امری قبیح و ناپسند می دانستند ، با عملکرد تیم پرسپولیس منتج به مطلوب گردید و اخلاق ورزشی مدیران پرسپولیس و ارائه راهکار نسبت به رعایت اصول اخلاقی موجب گردید تیم فعلی قهرمان اخلاق گردد و با کمترین خطا و کارت بتواند آن حادثه تلخ گذشته را در اذهان ورزشی ها به تاریخ پیوند دهد .

آیا جای یک تشکر و قدردانی نداشت . جای شگفتی که هیچ سازمان یا ارگانی که مربوط به ورزش می باشد در رسیدن به مطلوب کمکی که نکردند ای دریغا سنگهایی از سر بی مهری جلوی پای تیم و ورزش شهر گذاشتند که شهروندان ورزش دوست کم و بیش آگاهند و اگر مدیران شهر و مجموعه تربیت بدنی نیم نگاهی به ورزش خاصه فوتبال شهر داشتند شاید جایگاه ما فراتر از حال بود که این ادعا بر کسی پوشیده نیست . چرا چشمها را نمی شوئید و تنها به مباحث جناحی و قومی می اندیشید ، کنون عصر آگاهی است . یقین بدارید که دیگر نمی توانید موج سواری کنید و فوتبال را پشتوانه سیاسی کاری خود قرار دهید چون فوتبال امروز حتی سیاستهای کلان و سیاسان چیره دست را به چالش کشیده و مکرراً مات و مبهوت خود می کند .

حال اگر می خواهید ورزش را ابزاری برای امور مدیریتی و مناسب شهری قرار دهید ، اینگونه بر آن سیلی نزنید ، حداقل زیبا بنگرید و مطابق با دنیای مدرن با ورزش رفتار کنید .

نکته قابل تامل که دقت در آن می تواند پرده از ابهامات بردارد ، جلسه ای بود که با تلاشهای مجدانه بخشدار محترم ورزش دوست برگزار گردید و مسئولان وقت قول همکاری و مساعدت را با خوردن شیرینی جشن گرفتند و هیچ وقت نیز عملیاتی نگردید ، خیال باطلی بود که نشستیم و هیچ همکاری از آنان ندیدیم شاید به این علت که علی رغم اقبال عمومی ، متاسفانه تیم ورزشی ما نماینده ای در شورا و با قریب به مسئولان وقت محلی ندارد و گرنه با این بی رغبتی نظاره گر ما نبودند که شاید ناشی از عدم دور اندیشی ماست . عبرتی است برای آینده که اول منتخبی داشته باشیم و بعد به فکر جوانان ورزشی بیافتیم ، حالا که همه رسم دنیا به بیراهه رفته این نیز برود و بعید است که اتفاقی بیافتد کنون که تیم ما به رتبه بالاتر در استان راه یافته ، تنها قول و وعده کار ساز نیست و بعضاً دیده شده که یک تیم محلی نه چندان مطرح از کمکهای مالی و اداری و دیگر پشتیبانی های ورزشی بهره مند می گردد و مسئولان وقت نیز از هیچ گونه مساعدت و همکاری فروگزار نیستند و تنها به لطف بزرگ منشی و ادای دین یکی از مسئولان وقت محلی است که ما نیز سیاسی و تامل این عده از دوستان را که در گذشته تلاش وافر نمودند تا بایسته سالاری را با شایسته سالاری معوض نمایند و میوه درخت انتصاب قومی را اکنون بچینند و از آن منتفع گردند ، تحسین گفته ولی با پوزش از عده ای فرصت طلب ، ما هیچ گاه حاضر نیستیم قداست و شعور فرهنگی و اخلاقی تیم و جوانان خلاق را برای مساعدت و یا تنها قول همکاری به بهایی ناچیز بفروشیم ، که این مقوله را امری قبیح و ناپسند می شماریم .

در پایان از کلیه دوستانی که به هر نحو تیم ما را یاری نموده اند الی الخصوص مردان واثقی چون فرماندار محترم شهرستان جم ، بخشدار محترم آقای رستمی ، آقای دوانی رئیس محترم هیئات فوتبال استان ، آقای فتحی رئیس هیات فوتبال شهرستان دشتستان و آقای محمد حسین پور رئیس هیات فوتبال آبپخش که نهایت تلاش و همکاری را در عرصه ورزش داشتند و عنایت به جوانان و ورزش دوستان از ویژگیهای مبرهن و بارز آن بزرگواران می باشد که در همه حال همراه و هم سو با تیم ورزش است که آنرا پشتوانه عظیم فرهنگی و معنوی خود می دانیم .

همچنین از کلیه کادر فنی ، بازیکنان ، همه دست اندرکاران ، تماشاگران و مردم خوب و صمیمی و دوست داشتنی شهر آبپخش که بزرگترین پشتوانه ما بوده و هستند و همچنین هر شخص حقیقی یا حقوقی که به نحوی از انحاء حتی یک نیت خیرخواهانه دوستدار ما و تیم فرهنگی ، ورزشی پرسپولیس آبپخش بودند کمال سپاسگزاری و امتنان را دارم امیدوارم توانسته باشیم اندکی حق ورزش را ادا کرده و بیرق ورزش شهرمان را چون گذشته هویدا کنیم .

 

باتشکر
ارادتمند شما اله کرم عباسی
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آبپخش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد