ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مسئولین پاسخگو باشند: مطبوعاتی آبپخش چرا تعطیل شده؟

ندای آبپخش / در نیمه دوم سال گذشته با پیگیری های مجدانه ای که توسط بخشدار محترم ، شهردار ارزشی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر آبپخش صورت گرفت یک دکه به عنوان مرکز پخش مطبوعات در شهر آبپخش افتتاح شد.



هم اکنون با وجود اینکه حدود 4 ماه از فعالیت این مرکز پخش مطبوعات نگذشته است شاهد تعطیلی و عدم فعالیت این مرکز پخش مطبوعات در شهر آبپخش می باشیم و دکه مطبوعات آبپخش عملا به دکه پخش مواد غذایی مبدل شده است.
این در حالی است که خواسته مسئولان پخش مواد غذایی ، کارت شارژ و .... توسط مرکز پخش مطبوعات در آبپخش برای رونق این مرکز بوده است ، نه راه اندازی یک فروشگاه یا سوپر مارکت.
آبپخش ، دومین شهر بزرگ شهرستان دشتستان با سابقه تمدنی بیش از 400 سال مهد عالمانی بزرگ بوده و فراوان انسان هایی فرهیخته بر خود دیده است.
آیا شایسته است شهر آبپخش با این پیشینه فرهنگی فاقد یک مرکز پخش مطبوعات باشد.
با وجود تلاش های فراوان مسئولان ارزشی و کوشای آبپخش برای رواج فرهنگ مطالعه و مطبوعات میان شهروندان متاسفانه هم اکنون تنها مطبوعات عمومی شهر آبپخش نشریه ای خاص می باشد که نماینده آن نشریه به صورت پیک موتوری آن را در شهرهای شهرستان پخش می کند.
از آقای موسوی شهردار فرهنگی و فرهنگ دوست ، آقای رستمی بخشدار آبپخش که به حق زحمات فراوانی برای انعکاس اخبار بخش آبپخش متحمل شده اند ، آقای رضایی ریاست محترم شورای اسلامی که همیشه از فعالایت های فرهنگی نهایت همکاری را داشته اند تقاضا داریم تا مجددا جهت راه اندازی دکه مطبوعات در شهر آبپخش اقدام نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد