ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

یک شهروند:مردم به مطبوعات بی علاقه اند

ندای آبپخش / یکی از مخاطبین ندای آبپخش در مقاله ای که برای ما ارسال کرده بود تعطیلی مرکز مطبوعات آبپخش را ناشی از بی علاقگی مردم به مطبوعات بیان کرده بود.

وی با بیان اینکه شهر آبپخش شهری جوان می باشد بیان کرد : مرکز پخش مطبوعات با توجه به نیازهای جامعه باید اقدام به پخش و فعالیت در عرصه این کار بپردازد و روزنامه هایی با موضوعات ورزشی ، هنری و ... که نزد جوانان طرفدار دارد عرضه کند نه تنها به عرضه روزنامه های کثیرالانتشار بپردازد.

البته در پاسخ به این دوست گرامی باید بگوییم که برخورد شما کاملا سلیقه ای است و سرانه مطالعه مطبوعات هم اکنون در استان ما هم اکنون از سرانه مطالعه کتاب بیشتر است.

در بخش دیگری از این مقاله فعالیت سایت های اینترنتی به عنوان عامل بی رونقی بازار مطبوعات شده است که این موضوع عمومیت ندارد و با وجود سایت های اینترنتی و پایگاه های خبری و مجازی فراوان هم اکنون روزنامه ها هم میدانی برای عرض اندام در عرصه جهانی دارند و طرفداران زیادی برای خود دارند.

اگر مرکز پخش مطبوعات مجله یا روزنامه مورد علاقه شهروندان را عرضه نمی کند شهروندان می توانند با اشتراک روزنامه یا مجله مورد علاقه خود آن را به صورت مرتب دریافت کنند.

تعطیلی دکه یا مرکز مطبوعات در شهر آبپخش با توجه به پیشینه تمدن و فرهنگ در این شهر و عالمان بزرگی که در این شهر زیسته اند امری ناخوشایند می باشد و امیدواریم هر چه زودتر جهت فعالسازی مرکز مطبوعات آبپخش اقدام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد