ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پاسخی به بیانیه پرسپولیس آبپخش

ندای آبپخش / یکی از شهروندان آبپخشی پس از انتشار بیانیه تیم فوتبال پرسپولیس آبپخش توضیحاتی جالب در رابطه با این بیانیه برای ما ارسال کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد.

خودتان بخوانید و قضاوت کنید.


بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت مدیریت محترم گروه خبری ندای آبپخش و کلیه شهروندان آبپخشی

با خواندن بیانیه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آبپخش لازم دیدم نکاتی را در این باره متذکر شوم که خواندن آن ها خالی از لطف نیست.

هیچ کس منکر زحمات افراد زحمتکشی همچون آقای عباسی در فوتبال آبپخش نیست و همگی باید قدر چنین افرادی که اینگونه برای اعتلای ورزش در آبپخش تلاش می کنند را بدانیم و از آنان حمایت تام کنیم تا فوتبال آبپخش را که پس از سالیان مدید اوج گرفته و به جایگاه واقعی خود برگشته در جایگاه واقعی خود نگه داریم.

افرادی همچون الله کرم عباسی در تیم پرسپولیس آبپخش ، مهدی قاسمی در تیم پاس ، علی فرحس در تیم آزادی ، مهدی خلیفه و عباس دشتی در تیم استقلال آبپخش ، محمد حسن اسماعیل پور در تیم دارایی و بالاخره مرد زحمتکش فوتبال آبپخش آقای عبدالعزیز محمدحسین پور که با تشکیل یک مجموعه قوی و خوب در فوتبال آبپخش در تلاش هستند تا بار دیگر نام آبپخش و آبپخشی بر سر زبان ها بیفتد به طور خاص و ویژه خسته نباشید می گوییم و با تمام وجود و کمال امتنان از زحمات این بزرگواران تقدیر و تشکر به عمل می آوریم.

در بخش دیگری از این مقاله این شهروند اشاراتی به گلایه الله کرم عباسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آبپخش مبنی بر حتی یک تبریک خشک و خالی نگفتن کسی به این تیم بابت صعود پرسپولیس به لیگ استان مطرح شده است که بنا بر تحقیقات صورت گرفته صعود پرسپولیس به لیگ استان هنوز قطعی نشده است و حتی وب سایت هیات فوتبال نیز این موضوع را تایید نکرده و فقط از صعود تیم اول و دوم به تیم استان خبر داده که این لینک (http://www.boushehrfootball.ir/Content.aspx?CID=1711) سند مدعای ما می باشد.

امیدواریم پرسولیس نیز به لیگ استان صعود کند تا بعد از نوجوانان آزادی و حوانان استقلال در لیگ استان آبپخش در لیگ بزرگسالان نیز نمابنده ای داشته باشد.

در مورد صعود پرسپولیس به لیگ استان نیز آنطور که مطرح شده در صورتی که تعداد تیم های لیگ استان از 9 تیم به 10 تیم افزایش یابد و هیات رییسه هیئت فوتبال استان این موضوع را تایید کند تیم پرسپولیس به لیگ استان صعود می کند و در غیر این صورت صعود نخواهد کرد.

جامعه ورزشی آبپخش آرزومند است لیگ فوتبال استان سال آینده 10 تیمی باشد تا آبپخش هم در اتین تیم نماینده ای داشته باشد.

از آقای عباسی می خواهیم اینقدر عجول نباشند و عجله نکنند و مطمئن باشند همه مسئولین و مردم قدردان زحمات این فرد ارزشی و بزرگ هستند و به ایشان تقدیر و تشکر خواهند نمود.


ندای آبپخش : البته باید خدمت این خواننده گرامی عرض کنیم که تیم سوم استانی دست کمی از صعود برای تیمی که هیچ حمایتی از آن صورت نگرفته است ندارد و واقعا جای بسی شگفتی است که تا کنون به این تیم تبریک گفته نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد