ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شهردار آبپخش:افتخار می کنم که از جامعه فرهنگیان هستم

ندای آبپخش/شهردار آبپخش صبح امروز در مجمع عمومی شورا های بخش آبپخش،ضمن تبریک روز شورا ها و روز معلم و روز جهانی کارگر،از تقدیر شهرداری از کارگران این نهاد در روز جهانی کارگر خبر داد.

وی اظهار داشت : کارگران شهرداری آبپخش کارگرانی نمونه می باشد و تا کنون حتی یک مورد شکایت شهروندان در رابطه با عملکرد کارگران شهرداری گزارش نشده است.

سید محمود موسوی در ادامه با تبریک روز معلم اظهار داشت:افتخار می کنم که از جامعه فرهنگیان هستم و به خود می بالم که یک معلم هستم.

موسوی در ادامه از تصویب بیست و پنج میلیون ریال توسط شورای اسلامی جهت تقدیر از فرهنگیان بخش آبپخش خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد