ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بخشدار آبپخش : معلم روح ترقی و پیشرفت جامعه را می کارد.

ندای آبپخش / صبح امروز بخشدار ، شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش با حضور در مدارس شهر آبپخش به بازدید از مدارس و معلمان گرانقدر منطقه آبپخش پرداختند و با اهداء هدایایی از زحمات یک ساله معلمان تقدیر و تشکر نمودند.

y3q9ba88zrglr3ece85.jpg

کوروش رستمی در جمع دبیران مدارس آبپخش اظهار داشت : وظیفه معلمی ، وظیفه ای سنگین است و به دوش کشیدن این وظیفه نیازمند سعه صدر و توان مضاعف است. 

xl4qlbqj6qi62extdt.jpg

رستمی با بیان اینکه معلم روح ترقی و پیشرفت را در جامعه می کارد عنوان داشت : نیروی انسانی توانمند رمز پیروزی و استقلال جوامع است و معلمان گرانقدر با همت مضاعف و کار مضاعف در سال جهاد اقتصادی با تربیت شاگردانی متخصص و متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی می توانند زمینه را برای پیشرفت ، شکوفایی و استقلال میهن اسلامی فراهم کنند.

شهردار آبپخش با بیان اینکه افتخار می کنم که یک معلم و از جامعه فرهنگیان ایران می باشم اظهار داشت : مدارس که معلمان از نزدیک با آن در ارتباط هستند با مشکلات فراوانی روبرو هستند و برای بهبود کیفیت آموزش در مدارس باید دیگر ارگان ها دست به دست هم دهند و سعی در مرتع ساختن نیازهای مدارس کنند.


ندای آبپخش : البته گفتنی است که اقدام آقای موسوی در نوع خود بی نظیر است و در سال های گذشته توسط شهرداران اسبق اقدامی به این شکل برای تجلیل از معلمان گرانقدر جامعه صورت نگرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد