ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بد اخلاقی رسانه ای یا پدیده ای بنام خبر دزدی؟

قانون،به مجموعه کارهایی گفته می شود که بر اساس آنها،هر چیز در جای خودش قرار می گیرد و اجرای آن رفاه و امنیت اجتماعی را به همراه دارد.

در کلیه کارهای روزمره انسانها،رعایت قوانین الزامی است و برای اینکه جامعه روند توسعه و پیشرفت را به سرعت طی نماید،همه موظف به اجرای قانون هستند.

خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی با تدوین قانون اساسی خود بر طبق اصول و موازین اسلامی،برای تمام کارها قانون و برنامه وضع کرده است که قانون مطبوعات و خبرگزاریها یکی از آنهاست.

زیاد طفره نمی رویم و با ذکر مطالب فوق،قصد داریم به تشریح پدیده زشت خبر دزدی یا بد اخلاقی رسانه ای بپردازیم.

بر هیچ یک از مردم و مسئولان آبپخش به طور عام و خبرگزاریهای آبپخش به طور خاص پوشیده نیست که گروه خبری ندای آبپخش بیشترین فعالیت در زمینه تولید و پخش اخبار را در بخش آبپخش و شهرستان دارد و تمام تلاش این گروه خبری پوشش به موقع اخبار و اطلاع رسانی سریع به مخاطبان عام و خاص خود است.

خوشبختانه در مدت دوماه از حضور در فضای مجازی،ندای آبپخش مخاطبان پرشماری جذب کرده،به طوری که روزانه حدود سه هزار نفر از این پایگاه بازدید می کنند که افتخاری بزرگ محسوب می شود.

متاسفانه در این مدت کسانی بودند که برچسب های گوناگون به این پایگاه خبری زدند و در روز از این سایت انتقاد می کردند و در شب خبرهای تولیدی این سایت را در وبلاگ خود درج می کردند و خبر را بنام خود تمام می کردند بدون ذکر نام ندای آبپخش.

اگر پایگاه خبری ندای آبپخش خبرهای بی محتوا و پوشالی تولید و پخش می کند چرا شما همان خبرها را با افتخار در وبلاگ خود و بنام خود درج می کنید؟

واقعا نهایت بی انصافی و بد اخلاقی است که نمک را بخورید و نمکدان را بشکنید.

اگر خبری از این سایت یا هر جای دیگری برداشتید،حداقل منبع آن را ذکر کنید تا هم اخلاق شرعی را رعایت کرده باشید و هم عرف جامعه را.

با کمال تاسف از این به بعد اگر خبر تولیدی خود را در هر سایت یا وبلاگی بدون ذکر منبع مشاهده کردیم مجبوریم اسم سایت یا وبلاگ خاطی(خبر دزد) را منتشر نماییم.

نمی خواستم با این ادبیات صحبت کنم ولی بد اخلاقی بعضی از سایت ها و وبلاگ های خبری باعث شد با این لحن تند و نامتارف سخن به میان آورم

کسی به خود نگیرد،کسانی که این کار را می کنند،خودشان می دانند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد