ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

موضوع کشته شدن بن لادن و طالبان مورد تردید است

نواجنوب:فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در استان بوشهر گفت:موضوع کشته شدن بن لان و طالبان مورد تردید است زیرا با وجود عصرارتباطات و این همه حبرنگارحتی یک عکس وفیلم ازکشته شدن او منتشرنمی شود و این ممکن است صحنه سازی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باشد.
به گزارش ارم نیوز ، سردارعلی رزمجو دریادواره 14 شهید فرهنگی شهرستان دشتی استان بوشهر افزود: جالب تراینکه می گویند که بن لادن مسلح هم نبوده است و چرا اورا دستگیرنکرده تا محاکمه کنند و اینها واقعیت اصلی را تایید نمی کند.
وی اظهار داشت :  بیداری وخیزش های اسلامی درمنطقه و کشورهای اسلامی و به ویژه خلیج فارس باعث شده که امریکا به دنبال راهی برای خروج و فراراز خلیج فارس باشد و خود را آبرومندانه نجات دهد.
رزمجو تصریح کرد :  امروز به برکت خون مقدس شهدا وانتقال فرهنگ ایثار و شهادت کل منطقه خاورمیانه و سراسرجهان برای امریکا ومنافع آمریکا نا امن شده است.
وی اظهارداشت : فرهنگ شهدا به قلب قاره های جهان نفوذ کرده است و مردم درسراسرجهان از شهدای انقلاب اسلامی آموخته اند که دربرابراستکبارو زیاده خواهی آمریکا می توان ایستاد.
رزمجو در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:
سرداررزمجو به توطئه استکباربرای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت : آنها با نقشه راه خود می خواستند درنهایت به ایران ضربه بزنند که این توطئه نقش برآب شد و بیداری کشورهای اسلامی موجب ناامن شدن تمام منطقه برای آنها شده است از جمله خلیج فارس که دوران دشواری را می گذرانند و به دنبال یک محل امن برای سفارت خانه ها و دفاتر نمایندگی خود در کشورها هستند.
وی افزود: دوران زور وظلم به سرآمده است و درآینده خون شهدا باعث می شود که بساط ظلم وزور در سراسر جهان برچیده شود .
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در استان بوشهرگفت: شهرستان دشتی با تقدیم شهدای سرافرازی مانند شهید مهدوی باعث افتخاراستان بوشهربرای پیشتازی درنبرد با استکباروامریکا درخلیج فارس شده است وتقدیم 214 شهید که 14 شهید از معلمان وفرهنگیان بوده اند نشان از روحیه شهادت طلبی، ایثار و ولایت مداری وادب پروری این شهرستان دارد./منبع:نواجنوب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد