ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شهروندان پرسیدند:این میله ها برای پینچری کاشته شده اند؟


ندای آبپخش / پس از تماس های مکرر شهروندان یکی از محلات اطراف دبستان شهید امیری مبنی بر وجود میله های آهنی بر آمده در خیابانشان گروه خبری ندای آبپخش با حضور در محله به بررسی این مساله پرداخت.

8twbk8cos27g3floa2g0.jpg

در این بازدید متوجه شدیم میله های آهنی مربوط به احتمالا مندهول های قدیمی آب یا ... در این کوچه بر اثر رفت و آمد مکرر خودروها و فرسایش این خیابان خاکی و فرسوده شدن این مندهول ها به صورت موانعی در این کوچه بر آمده اند که می تواند مشکلات فراوانی برای اهالی این محلات و عابرین از این محله به وجود آورد.

یکی از شهروندان حاضر در محل در این رابطه به ندای آبپخش گفت : این میله ها به کرات مشکلاتی برای عابرین از خیابان و شهروندان به وجود آورده است ، این میله ها بارها باعث پنچری و ترکیدگی لاستیک موتور سیکلت ها شده اند.

idkn19ia4j2nvpcpghb6.jpg

این شهروند افزود : با وجود همت و تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در رفع مشکلات محلات مختلف شهر تا کنون هیچ اقدامی برای رفع این مشکل صورت نگرفته است که احتمال می دهیم علت آن عدم آگاهی ایشان از این مشکل می باشد.

وی ادامه داد : کاملا مشخص نیست این درپوش مربوط به چه نهادی می باشد ولی از مسئولین ذیصلاح در امر عمران و آبادی علی الخصوص شهرداری آبپخش مب خواهیم در رفع این مشکل همت ورزد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد