ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ولایتمداری تنها اصل موفقیت ندای آبپخش

بسم الله الرحمن الرحیم

پس از طرح مباحثی در رابطه با فعالیت گروه خبری ندای آبپخش بر آن شدم تا به نیابت از خود و اعضای این گروه خبری به بیان توضیحاتی در این روابط بپردازم.

گروه خبری ندای آبپخش با فعالیت قریب به هفت ماه در سطح بخش توانسته در انعکاس اخبار آبپخش نقش بسزایی داشته باشد به طوری که در روزنامه های سراسری و خبرگزاری های معتبری همچون خبرگزاری فارس شاهد انتشار اخبار این گروه خبری بوده ایم که آن را مرهون حمایت های بی دریغ مردم و مسئولان محترم بخش می دانیم.

ندای آبپخش با فعالیت در عرصه رسانه های مجازی سعی در پیشرفت و اعتلای آبپخش داشته و به حول و قوه الهی هر روز در انجام این امر بزرگ موفق تر از روز قبل بوده است.

برخی از مخاطبان ما را به حمایت تام از مسئولین متهم می کنند که در این رابطه باید بگویم بنا به فرموده مقام معظم رهبری حمایت از دولتمردان را وظیفه خود می دانیم و هیچ وقت از آن کوتاهی نخواهیم ورزید ، البته نه بدان معنا که به مشکلات شهر و خواست های مردم عزیز توجهی نداشته باشیم.

بر هیچ کس پوشیده نیست ندای آبپخش در طول فعالیت خود با انعکاس مشکلات و نواقص شهر زمینه را برای رفع مشکلات فراهم کرده و در مواردی که شبهاتی در بین مردم وجود داشته با انعکاس پاسخ های مسئولین زمینه را برای رفع شبهات فراهم آورده است.

این پایگاه خبری خود را برخواسته از دل مردم میداند و تلاش دارد بدون حاشیه سازی و جوسازی زمینه را برای پیشرفت و اعتلای دارالمومنین آبپخش فراهم کند.

افتخار گروه خبری ندای آبپخش حرکت در خط ولایت و فرامین مقام معظم رهبری ، امام راحل و شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب می باشد و ولایتمداری را تنها اصل موفقیت خود در دوره کوتاه فعالیت در عرصه پایگاه های سایبری می دانیم و از خداوند شاکریم که توان حرکت در این میدان کارزار فضاهای مجازی را به ما داده تا برای پیشرفت شهرمان تلاش کنیم.

سیایت گروه خبری ندای آبپخش تلاش برای انعکاس بیش از پیش اخبار آبپخش در سطح منطقه و انعکاس نواقص و کاستی های در حد توان برای رفع مشکلات می باشد.

ندای آبپخش در حد توان از مسئولین و خدمتگذاران محترم نظام اسلامی حمایت خواهد کرد و اجازه جوسازی علیه خدمتگذاران صدیق به مردم را به احدالناسی نخواهد داد.

از خداوند متعال می خواهم توان و نیرویی به من عطا کند تا دانشم را ، اندیشه ام را ، قلم قاصرم را و هر آن چه دارم را در راه خدمت به نظام و انقلاب اسلامی ، رهبر فرزانه انقلاب ، پیشرفت و اعتلای میهن اسلامی و آبپخش عزیز به کار گیرم و همیشه خدمتگذار انقلاب ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ، رهبر معظم انقلاب ، آرمان های امام راحل و شهدای عظیم الشان باشم و هیچ گاه به خاطر نعمتی که در دست دارم بر دیگران غره نشوم.


خدمتگذار مردم شریف آبپخش

مسعود باقری

مدیریت پایگاه خبری ندای آبپخش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد