ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

عرضه 15000 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب دشتستان

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش به نقل از خبرگزاری فارس کرم باقری در بازدید از نمایشگاه کتاب یار مهربان در مصلای نماز جمعه دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای پیشینه غنی فرهنگی است و در سال‌های اخیر شاهد پویایی نویسندگان این دیار هستیم و گسترش فرهنگ کتابخوانی نیز به خوبی انجام گرفته است.
وی بر اهمیت و نقش کتاب و کتابخوانی در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه تاکید کرد و افزود: به منظور توسعه و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه، ستاد نمایشگاه یار مهربان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان نمایشگاه بزرگ کتاب یار مهربان را با 40 درصد تخفیف برگزار کرده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از عرضه 15 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تعداد بیش از 15 هزار عنوان کتاب با عرضه بیش از 45 هزار جلد برای ارائه به علاقه‌مندان کتاب راه‌اندازی شده است.
باقری تصریح کرد: کتب ارائه شده در موضوعات دینی و مذهبی، ادبیات، تاریخ، کودک و نوجوان و دفاع مقدس از 17 ناشر کشور در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان همچنین از توزیع کتاب در بین مدارس دشتستان خبر داد و بیان داشت: در هفته معلم بیش از 8 هزار جلد کتاب به ارزش 245 میلیون ریال در بین مدارس شهرستان دشتستان توزیع شده است.
باقری اضافه کرد: توزیع کتاب در بین مدارس و مراکز فرهنگی و حمایت از فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اولویت‌های این اداره در شهرستان است و انتظار داریم که مدارس نیز نسبت به فعال کردن کتابخانه‌های خود اقدام کنند.
وی افزود: در سال جاری چند برنامه مهم و تاثیرگذار فرهنگی و هنری در شهرستان دشتستان اجرایی می‌شوند و از تمام دستگاه‌ها و نهادها انتظاتر داریم حمایت لازم را انجام دهند.
باقری عنوان داشت: از گروه‌های مختلف هنری و فرهنگی در سطح شهرستان حمایت قاطع می‌کنیم و سعی داریم در سال جهاد اقتصادی به سمت فرهنگ‌سازی در این زمینه بپردازیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیاز داریم که فرهنگ اصیل اسلامی را در بین جوانان گسترش دهیم و با وجود هجمه‌های تبلیغی دشمنان نباید یک لحظه هم دست از فعالیت فرهنگی برداریم/.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد