ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

گودال خیابان نادم کی آسفاتی می شود؟

ندای آبپخش / یکی از شهروندان آبپخشی در پیامی به گروه خبری ندای آبپخش خواستار بررسی وضعیت خیابان نادم که از قدیمی ترین خیابان های شهر می باشد شده است.

این شهروند که از اهالی خیابان نادم است با بیان اینکه مدت ها قبل این خیابان به منظور قرار دادن لوله های آب کنده کاری شده است اظهار داشت : پس از اتمام عملیات گودال های حفر شده تنها توسط خاک پر شد که باعث ایجاد وضعیتی بسیار نامناسب برای این خیابان که از پرترافیک ترین خیابان های شهر آبپخش می باشد شده است.

z93p54rxkkgfmaed6zl7.jpg

این شهروند تصریح کرد : این قسمت های خاکی که از ابتدا تا انتهای خیابان نادم را شامل می شود با وزش بادهای شدید باعث انتقال گرد و خاک و با وزش باران باعث خاکی و لیز شدن خیابان می شود و با درخواست های مکرر شهروندان هنوز اقدامی برای رفع این مشکل صورت نگرفته است.

وی د این رابطه عنوان داشت : در این زمینه اهالی خیابان هم در حق خویش اجحاف و کم لطفی می کنند و پس از دریافت انشعاب آب خیابان قسمت هایی از خیابان را که تخریب کرده اند با خاک پر می کنند و اقدامی برای ترمیم آن انجام نمی دهند ، البته مشکل اساسی همان کانالی است که برای نصب لوله آب حفاری شده و محل انشعابات که شهروندان حفر کرده اند در برابر آن مانند قطره در برابر دریاست.

گروه خبری ندای آبپخش از آقای موسوی شهردار محترم آبپخش می خواهد تا جهت رفع این مشکل خیابان نادم که مربوط به سالیان طولانی می باشد اقدام فرمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد