ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شهردار آبپخش : سعی در ترمیم آسفالت خیابان آیت الله مهدوی داریم

ندای آبپخش / شهردار آبپخش صبح امروز در گفتگویی با خبرنگار ندای آبپخش در رابطه با انتقاد شهروندان درباره وضعیت آسفالت خیابان آیت الله مهدوی به بیان توضیحاتی پرداخت.
f69fy2at2neiyjyny7c.jpg
موسوی در این رابطه اظهار داشت : قسمت ابتدایی خیابان آیت الله مهدوی که سال گذشته توسط شهرداری آسفالت شد و حدفاصل شرکت بسته بندی خرما و ساختمان قدیم اداره آب روستایی را شامل می شود و توسط شهروندان مورد سوال قرار گرفته بود از جمله پروزه هایی بود که شهرداری با حمایت مالی ستاد احیای زکات به اجرای آن پرداخته و به خاطر استقرار مدارس در آن خیابان اجرای آن ضرورت داشته است.
سید محمود موسوی با بیان اینکه خیابان آیت الله مهدوی از خیابان های قدیمی شهر آبپخش می باشد که در شمار خیابان های آسفالت شهر به شمار می رود عنوان داشت : با توجه به هزینه بالایی که اجرای پروژه های آسفالت برای شهرداری به دنبال دارد اولویت کاری شهرداری در اجرای پروژه های آسفالت خیابان ها و کوچه های خاکی را شامل می شود.
این مقام مسئول یادآور شد : خیابان آیت الله مهدوی به خاطر جمعیت بالای ساکنان ، ترافیک و قرار داشتن مدارس در ابتدا و انتهای این خیابان ، از خیابان های مهم شهر به شمار می رود و شهرداری به دنبال آن است تا در صورت امکان در هنگام اجرای پروژه های آسفالت اقدام به بازسازی این خیابان مهم بکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد