ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مسئولین پاسخگو باشند:دادگاه آبپخش پس از یکسال استقرار نیافت

ندای آبپخش / یکی از شهروندان آبپخشی در پیامی به گروه خبری ندای آبپخش به برخی از قول ها که سال گذشته توسط مسئولین داده شده و هنوز در راستار اجرای آنها اقدامی صورت نگرفته است پرداخت.
در این پیام آمده است : در دوماه ابتدای سال گذشته مسئولین وعده هایی مطرح کردند که فقط در حد خبر در پایگاه های اطلاع رسانی منتشر شدند و اقدامی برای انجام آنها صورت نگرفته است که در ذیل به آنها اشاره می کنم.
بنا بر آنچه در تاریخ 11/1/89 در پایگاه خبری نخلستان آبپخش منتشر شده است ، آقای پاپری مقدم در رابطه با استقرار دادگستری و جمعیت هلال احمر در آبپخش اظهار داشته است : با پیگیری‌های مستمر مسئولان آبپخش، اقدامات لازم برای راه‌اندازی دادگستری و جمعیت هلال احمر در این شهر انجام شده و دادگستری در هفته آینده و جمعیت هلال احمر نیز در آینده‌ای نزدیک در آب‌پخش تاسیس می‌شود.
اما هم اکنون که بیش از یک سال از این وعده می گذرد نه تنها شاهد استقرار جمعیت هلال احمر که قرار بود در آینده ای نزدیک افتتاح شود نبوده ایم بلکه دادگستری ای که قرار بود یک هفته پس از انتشار خبر مذکور استقرار یابد نیز استقرار نیافته است.
از آقای پاپری نماینده دلسوز و ولایی مردم شریف شهرستان دشتستان که همیشه با نگاه ویژه سعی در پیشرفت و ارتقای آبپخش داشته اند ، آقای رستمی بخشدار ارزشی و تلاشگر آبپخش و اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش می خواهیم با پیگیری های مکرر و بی دریغ خود زمینه را برای استقرار ادارات مستقل که خواسته اصلی مردم بخش و شهر آبپخش می باشد فراهم آورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد