ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مصطفی رضایی خبر داد : راه‌اندازی اتاق فکر خرما در شهر آبپخش

خرما آبپخشندای آبپخش / مصطفی رضائی ‌در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آبپخش از شهرهای مهم و استراتژیک استان بوشهر بوده و در مسیر مواصلاتی سه استان جنوبی کشور است و تمام وسایل نقلیه که از فارس به سمت خوزستان می‌روند از این شهر عبور می‌کنند و توجه به این شهر امری ضروری است.
وی افزود: سال 1390 از سوی مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نامیده شده و بدون تردید باید نسبت به رونق اقتصادی منطقه تلاش بیشتری نسبت به سال‌های قبل صورت گیرد.
رئیس شورای اسلامی آبپخش بر رفع مشکلات نخلداران تاکید کرد و بیان داشت: خرمای نخلداران منطقه آبپخش مدت زیادی است به علت عدم بازار فروش محصولات خرما روی دست نخلداران مانده و بازارشان از رونق افتاده است و بدون تردید رفع مشکل باغداران، گامی بسیار مهم و اساسی در رونق اقتصادی این منطقه است.
رضائی خاطرنشان کرد: با همراهی و همکاری بخشدار و امام جمعه آبپخش، تلاش‌های خوبی برای رفع این معضل صورت گرفته است تا این مشکل به طور اساسی به نحوی مطلوب حل شود.
رئیس شورای اسلامی آبپخش از راه‌اندازی اتاق فکر خرما در آبپخش خبر داد و گفت: این تشکل مهم با حضور مسئولان ارشد بخش و شهرستان و با مشارکت فعال باغداران و نخبگان آبپخش راه‌اندازی شده و به زودی جلسات منظم این تشکل برای رفع مشکلات خرما و نخل برگزار می‌شود.
رضائی در ادامه با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی آبپخش بیان داشت: پروژه‌های عمرانی شهر با تلاش شهردار پرکار و تلاشگر در حال اجراست و شورا با تمام توان و ظرفیت از شهرداری حمایت می‌کند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد آبپخشی آباد باشیم.
وی در ارتباط با استقرار ادارات جدید در بخش نیز ابراز داشت: استقرار ادارات از مهم‌ترین خواسته‌های مردم و شورای شهر است و رایزنی‌های زیادی برای این مهم صورت گرفته که به فضل خدا انجام می‌شود.
رضائی افزود: اداره ثبت احوال از جمله اداراتی است که با نظر مساعد مدیرکل ثبت احوال استان به زودی راه‌اندازی می‌شود و تعدادی از ادارات جدید نیز وارد بخش خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: برای رشد آبپخش همه باید دست به دست هم بدهیم و نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم و ضروری است که بیش از گذشته تلاش کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد