ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آمیل های فرسوده کانال انتقال آب شبکه دالکی در سعدآباد تعویض شد

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهر برخی آمیلهای فرسوده کانال اصلی انتقال آب شبکه آبیاری دالکی در بخش سعدآبادبه طور کامل تعویض شد.
5skzz7kmvwqjtjtahu.bmp
سید مهدی موسوی ،سرپرست شرکت با اعلام این خبر گفت: شوری آب ، درصدبالای رطوبت هوا وپوسیدگی و فرسودگی پروفیل های فولادی و قطعه های مکانیکی این سازه موجب فرسودگی کامل آمیل ها وبه حداقل رسیدن ن کارایی آنها شده بودکه تعویض آمیلهای فرسوده  در روز نوزدهم و بیستم اردیبهشت ماه سال جاری به همت حوزه معاونت محترم حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر و همکاری مامورین توزیع آب شبکه دالکی بخش سعدآباد و واحد تعمیر و نگهداری شرکت بهره برداری استان بوشهر با موفقیت کامل به انجام رسید .
 وی اضافه کرد: این آمیلها که نوعی از تنظیم کننده های هیدرولیکی متحرک جریان آب و از نوع  D315 می باشند قادر خواهند بود حجم آب ورودی کانالهای منتهی به کانال اصلی شبکه را تنظیم نمایند .
سرپرست شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهرعنوان کرد: برای انجام این عملیات مجبور به قطع کامل آب بودیم که با نصب این سازه ها در کمتر از 48 ساعت عملیات بهره برداری از آنها در کانال اصلی شبکه آغاز و موجب رضایت باغداران و کشاورزان عزیز در شبکه گردید .
کانال اصلی شبکه دالکی به طول 23 کیلومتر دارای 44 کانال منتهی به کانال اصلی بوده که حجم آب مورد نیاز توسط 14 آمیل موجود تنظیم و کنترل می گردد .این شبکه بیش از یک میلیون وسیصد هزار اصله نخل دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد