ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بخشدار آبپخش در جمع مسئولات شهرستان:به بخش آبپخش توجه ویژه شود

ندای آبپخش / بخشدار آبپخش در مراسم افتتاح نمایندگی ثبت احوال آبپخش گفت:بخش آبپخش با مردمی ولایتمدار و موقعیت سوق الجیشی که دارد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

w6yvn0pcd3ewerpvzbk8.jpg

به گزارش خبرنگار ندای آبپخش ، کورش رستمی در ادامه از کشاورزی آبپخش سخن گفت و افزود:بخش آبپخش با بیش از 5/1میلیون اصله نخل یکی از مراکز مهم تولید خرمای کشور است که متاسفانه بدلیل عدم وجود زیرساخت های مناسب و عدم وجود صنایع تبدیلی،بازار خرمای این منطقه دچار رکود شده و خرمای زیادی روی دست کشاورزان عزیز مانده است. 

رستمی از مسئولان خواست نسبت به خرمای این منطقه اهتمام ورزند تا باغداران عزیز بیش از این متضرر نشوند. 

نماینده سیاسی دولت در بخش آبپخش از استقرار ادارات دولتی در این بخش به عنوان اولویت اصلی یاد کرد و گفت:مسئولان باید حلاوت استقرار بخشداری را با استقرار ادارات در کام مردم دوچندان کنند تا مردم شریف این منطقه با آرامش و رفاه بیشتری زندگی کنند. 

رستمی از پیگیری های جدی برای استقرار ادارات سخن گفت و افزود:با پیگیری های صورت گرفته و حمایت فرماندار محترم و ارزشی و نماینده محترم دشتستان در مجلس امیدوارم تمامی ادارات تا پایان سال در بخش آبپخش مستقر شوند 

بخشدار آبپخش در پایان از زحمات مدیر کل محترم ثبت احوال استان،رییس ثبت احوال دشتستان و رییس ثبت احوال منطقه که زحمات زیادی در استقرار این نمایندگی کشیدند تشکر کرد و گفت:از دکتر اردکانی می خواهم به این نمایندگی کد اختصاصی بدهد تا مردم مشکل خاصی در زمینه ثبت احوال نداشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد