ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اقدام مهم شهردار بومی برای ساکنان محله بهرام آباد ، نصب پل فلزی

ندای آبپخش / در پیامی که یکی از ساکنین محله بهرام آباد برای گروه خبری ندای آبپخش ارسال کرده است آمده : شهردار بومی آبپخش در اقدامی ماندگار اقدام به نصب پل فلزی بر روی رودخانه محله بهرام آباد نمود و زمینه را برای رفت و آمد شهروندان از رودخانه فراهم نمود.

بنا به گزارش های مردمی این پل بنا به درخواست های مکرر شهروندان ساکن این محله نصب شده و زمینه را برای رفت و آمد عابران پیاده فراهم کرده است.

در این پیام آمده است ، جناب آقای موسوی شهردار محترم آبپخش الاکرام بالاتمام حال که پس از مدت های طولانی و درخواست های مکرر شهروندان علی الخصوص ساکنین این قسمت از محله بهرام آباد اقدام به نصب پلی فلزی برای سهولت در آمد و رفت شهروندان نموده این از شما می خواهیم برای آسفالت این محله که از محلات پر تردد محله بهرام آباد است اقدام کنید و شهروندان را از گرد و خاک های حاصل از رفت و آمد وسایل نقلیه آرامش بخشید.

لازم به ذکر است در این پیام مطرح شده ، نصب این پل که از خواسته های اساسی عموم مردم محله بهرام آباد می باشد در چندین مرحله مورد درخواست قرار گرفت و سرانجام به دست توانای مدیری قابل چون سید محمود موسوی نصب شد.

این پل که در انتهای بلوار وحدت بر روی بستر رودخانه محله بهرام آباد مهار شده است سومین پلی است که روی این مسیر و در انتهای آن قرار دارد و در انتهای مسیر نصب شده است.

امید آنکه در برهه های زمانی آینده شاهد پیشرفت روزافزون محله بهرام آباد و تقسیم بندی پروژه های عمرانی بر اساس عدالت و محرومیت زدایی در تمامی محلات شهر آبپخش باشیم.


منبع عکس : پایگاه خبری آبپخش خبر

نظر ارسالی یک شهروند*پایگاه خبری ندای آبپخش آمادگی انتشار کلیه نقطه نظرات شهروندان گرامی و مخاطبین پایگاه خبری ندای آبپخش را دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد