ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نخبگان آبپخشی با ارایه پیشنهادات زمینه پیشرفت شهر را فراهم کنند

ندای آبپخش / پس از آغاز به کار ساخت بلوار سنگ چینی در آبپخش همزمان با پروژه تعریض خیابان اصلی گمانه زنی در رابطه با چگونگی ساخت بلوار جدید در آبپخش در بین مردم آغاز شده است.

f69fy2at2neiyjyny7c.jpg

عده ای می گویند : برنامه شهرداری آنطوری که شنیده ایم طراحب بلواری به صورت باغچه در سراسر شهر می باشد ، دیگری می گوید برنامه ساخت بلواری آبشاری است که جریان آب را از ابتدا تا انتهای شهر در بلوار جاری سازد.
6x985tjmtq2qbto2ve8r.jpg

پس از طرح این مباحث از طرف شهروندان و سوال های شهروندان در رابطه با چگونگی ساخت بلوار اصلی به گفتگویی با شهردار آبپخش در این زمینه پرداختیم.
سید محمود موسوی در این رابطه به ندای آبپخش گفت : پیشنهادهای مکرری از طرف شهروندان به مجموعه شهرداری هم ارایه شده ولی به خاطر تحویل بلوار به پیمانکار  و تعیین اعتبارات امکان تغییر در آن به راحتی وجود ندارد.
وی در این رابطه عنوان داشت : بلوار در حال ساخت همانند بلواری است که خروجی آبپخش به گناوه می باشد و تکمیل کننده آن طرح می باشد.
موسوی اظهار داشت : شهرداری پذیرای انتقادات و پیشنهادات مردم برای پیشرفت و بهبود در اجرای پروژه های عمرانی در شهر آبپخش است و از نخبگان و شهروندان آبپخشی می خواهیم با مطرح کردن نقطه نظرات خود زمینه را برای پیشرفت و ارتقای روزافزون آبپخش فراهم کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد