ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شهرداری آبپخش امکانات خوبی برای پیشرفت شهر جذب کرده است

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش رییس شورای اسلامی شهر آبپخش شامگاه سه شنبه در جمع شهروندان آبپخشی اظهار داشت : تمام پروژه های عمرانی شهرداری سال گذشته توسط شهرداری به مناقصه گذاشته شده و تا کنون شاهد پیشرفت فیزیکی 70 درصدی آنها می باشیم.

مصطفی رضایی گفت : انتظار می رود شهرداری تا پایان سال مالی پروژه های در دست احداث را به پایان برساند تا شاهد پیشرفت هر چه بیشتر شهر و شروع به کار پروژه های جدید در آبپخش باشیم.

وی در رابطه با خواسته شهروندان آبپخشی مبنی بر گذر جاده از آبپخش برای حفظ موقعیت سوق الجیشی آبپخش گفت : جهت بررسی این مشکل با همراهی بخشدار محترم و شهردار آبپخش جلساتی با کارشناسان اداره راه و ترابری داشته ایم و آنها اعلام کردند که گذر جاده کمربندی از میان شهر آبپخش کارشناسی شده نمی باشد.

رضایی کتذکر شد : با پیگیری های مستمری که در این رابطه صورت گرفته مقرر شده عده ای از کارشناسان اداره راه به آبپخش بیایند و چگونگی ایجاد تغیر در مسیر این راه را بررسی کنند.

این مسئول در رابطه با اعتراض شهروندان مبنی بر واگذاری پروژه های شهر به پیمانکاران غیر بومی گفت : خواسته شورای شهر نیز واگذاری حداکثر پروژه ها به پیمانکاران بومی می باشد ولی این کار بر اساس شرایط و ضوابط خاصی صورت می گیرد که تعیین کننده می باشند و شورای اسلامی و شهرداری هیچ تصرفی نمی توانند در آن داشته باشند.

مصطفی رضایی واکنش به انتقاد شهروندان در رابطه با تخلفات و مفاسد اداری در شهرداری آبپخش گفت : چه کسی می تواند ثابت کند که در شهرداری تخلفات وجود دارد ، آیا نهادها و ادارات دیگر فاقد تخلفات اداری هستند.

وی ادامه داد : وظیفه نظارت بر شهرداری به طور تام بر عهده شورای شهر نیست و نهادهای همچون سازمان بازرسی و سازمان شهرداری ها نیز در این زمینه وظایفی بر عهده دارند.

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش با بیان اینکه شهرداری آبپخش در وضعیت مطلوبی به سر می برد خاطرنشان ساخت : مقایسه شهرداری آّپخش با شهرهای همجوار کاری معقولانه نیست ، زیرا شهرداری آبپخش حداقل 12 سال با شهرهای همجوار اختلاف سنی دارد و در دوره فعالیت خود توانسته امکانات بسیار خوبی جهت پیشرفت شهر را جذب کند.

مسئول کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر آبپخش گفت : در رابطه با مساله مجتمع فرهنگی ، هنری آبپخش افرادی از داخل شورای شهر مانند ستون پنجم عمل کردند و ماسله را به بازرسی کشاندند که باعث ایجاد مشکلاتی در این امر شدند.

این مسئول با اصرار فرزند نعمت الله حاجی پور که در جلسه حاضر بود عنوان داشت : آقای حاجی پور با مصوبه شورا مبنی بر خرید زمین مجتمع از مالک آن مخالفت کردند و مساله را به سازمان بازرسی کشاند که این مساله مشکلاتی را به وجود آورد.

مصطفی رضایی در واکنش به گفته حاجی پور مبنی بر اعلام حل مشکلات زمین آبپخش گفت : در این زمینه فقط آقای استادزاده شهردار معزول آبپخش این مساله را اعلام کردند که این مساله اعتراض تمامی اعضای شورای شهر می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد