ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجازه نمی دهم افرادی مغرض با ایجاد تنش فعالیت شورا را مختل کنند

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش بخشدار آبپخش شامگاه سه شنبه در نشست با شهروندان آبپخشی اظهار داشت : این مساله که دوستان مطرح می کنند بخش آبپخش از نظر پیشرفت اداری از بخش های همسایه عقب تر است کاملا عادی است و دلیل بر کم کاری مجموعه بخشداری نمی باشد.

کوروش رستمی گفت : بخشداری 2 ساله آبپخش با بخشداری 30 ساله شبانکاره در گذشته با بهره برداری از فاکتور جمعیتی آبپخش امکانات فراوانی را جذب کرده قابل مقایسه نیست.

این مسئول در واکنش به گفته یکی از شهروندان حاضر مبنی بر این که بخشداری آبپخش فاقد چارت سازمانی می باشد عنوان داشت : معقولانه است وقتی انسان در رابطه با مساله ای اطلاع ندارد در آن باره صحبت نکند ، هم اکنون چارت سازمانی بخشداری آبپخش موجود می باشد و 4 نفر نیروی رسمی بخشداری مشغول به کارند که یکی از آنها بین آبپخش و شبانکاره مشترک است و دو نفر از نیروهای شهرداری با مصوبه شورای شهر در بخشداری مامور به خدمت می باشند.

نماینده سیاسی دولت در باب آموزش و پرورش آبپخش گفت : پیگیری هایی صورت گرفته و استاندار (رییس شورای آموزش و پرورش) بررسی مساله را به مدیرکل آموزش و پرورش (دبیر شورای آموزش و پرورش) واگذار کرده و امید می رود که تا مهرماه شاهد استقلال آموزش و پرورش آبپخش باشیم.

کوروش رستمی متذکر شد : استقلال بخش آبپخش با طرح کوچک سازی دولت متقارن شده است و بی انصافی است که بگوییم هیچ اداره ای در آبپخش وجود ندارد.

رستمی در همین راستا ادامه داد : هم اکنون نمایندگی ثبت احوال آبپخش تمامی فعالیت های مربوط به ثبت احوال را انجام می دهد و خواستار کد مستقل برای این نمایندگی هستیم ، همچنین با پیگیری های صورت گرفته شعبه اقماری تامین اجتماعی به صورت تمام وقت در طول هفته به مردم خدمات رسانی می کند.

این مسئول در رابطه با دادگاه آبپخش اعلام داشت : تمامی مراحل استقرار دادگاه در آبپخش انجام شده و فقط تعیین قاضی مانده که پیشنهاداتی در این رابطه نیز مطرح کرده ایم و امید داریم تا هفته قوه قضاییه دادگاه در آبپخش استقرار یابد.

بخشدار آبپخش مطرح ساخت : تنها شهری که مردم در آن از خدمات وام مسکن مهر محروم می باشند آبپخش می باشد که علت آن مشکلات زمین های آبپخش می باشد و بنده شخصا برای حل این مشکل با وزیر مسکن صحبت کرده ام و ایشان خواستار پیگیری جهت حل این مساله شده اند.

کوروش رستمی با بیان اینکه این مساله دو بار در کارگروه مسکن استان مطرح شده ، عنوان داشت : از استاندار محترم و مدیرکل زحمتکش و معاونین خدوم ایشان ، هم چنین فرماندار دشتستان که از بدو ورود به طور ویژه ای جهت حل این مساله تلاش داشته اند صمیمانه تشکر می کنم.

وی ادامه داد : برای حل مشکلات مسکن شهروندان نقشه منازل مسکونی شهر را خواستند که شهرداری را موظف به تهیه آن کردیم ولی متاسفانه در زمان آقای استادزاده به تعویق افتاد و در زمان سرپرستی آقای جهانگیری و شهرداری آقای موسوی با پیگیری های مجدانه ایشان این نقشه تهیه شد.

بخشدار آبپخش یادآور شد : سال گذشته 60 میلیارد ریال اعتبار برای آبپخش جذب کردیم که با پیگیری های صورت گرفته امید داریم در سال جاری این میزان افزایش داشته باشد.

رستمی در رابطه با مجتمع فرهنگی آبپخش تصریح کرد : میزان پیشرفت فیزیکی مجتمع فرهنگی آبپخش از بخش های همجوار بیشتر می باشد ، سال گذشته مبلغ 160 میلیون تومان اعتبار برای مجتمع فرهنگی در نظر گرفته شد که امسال مبلغ 500 میلیون تومان را پیشنهاد داده ایم.

این مسئول تاکید کرد : برای استقرار بانک رفاه و مسکن در آبپخش پیگیری هایی صورت گرفته است ولی برای استقرار این بانک ها مبلغ زیادی اعتبار اولیه خواسته اند.

نماینده سیاسی دولت در رابطه با تجهیز امکانات مرکز بهداشتی درمانی آبپخش متذکر شد : برای تجهیز امکانات آزمایشگاهی مرکز بهداشتی درمانی آبخش جمعیت حداقلی 45000 نفر مورد نیاز است که در سال های گذشته بخش شبانکاره با بهره برداری از جمعیت آبپخش این امکانات را جذب کرده ، ولی تلاش هایی داشته یم و مقرر شده داروخانه مرکز بهداشتی به صورت شبانه روزی تبدیل شود.

کوروش رستمی در رابطه با مساله ارتقاء کلانتری آبپخش به فرماندهی انتظامی گفت : برای ارتقاء کلانتری آبپخش به فرماندهی انتظامی و استقرار یک پاسگاه در روستای بنار آزادگان مذاکرانی انجام داده ایم که نتیجه آن را به مردم شریف بخش آبپخش اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد : همانگونه که قبلا نیز اعلام کرده ام از شهرداری خواسته ام در حد امکان پروژه های شهر را به پیمانکاران بومی واگذار کند.

رستمی تاکید کرد : تایید سکونت افراد بر عهده بنده می باشد و من با توجه به پتانسیل های موجود با همکاری نیروهای انتظامی پیگیری های لازم را انجام می دهم و نتایج را به مراجع ذیصلاح اعلام می کنم.

بخشدار آبپخش تصریح کرد : به هیچ وجه اجازه نمی دهم افرادی مغرض با ایجاد نتش فعالیت های مستمر و بی وفقه شورای اسلامی آبپخش را دچار خلل کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد