ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

طرح هجرت فرصتی مناسب برای بروز خلاقیت دانش آموزان است

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش رییس اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش - شبانکاره صبح امروز در آیین افتتاح اردوهای طرح هجرت سه ، گفت : طرح هجرت سال تحصیلی گذشته در 20 عرصه آموزش و پرورش منطقه از محل اعتبارات 10 درصد عمرانی با همکاری آموزش و پرورش و بسیج صورت پذیرفت که مبلغی بالغ بر 50 میلیون ریال هزینه صرف آن شد.

اسکندری ادامه داد : برنامه سال جاری فعالیت اردوهای طرح هجرت در 20 عرصه دیگر از آموزش و پرورش می باشد که می تواند باعث آبادانی روزافزون و بیش از پیش آموزش و پرورش شود.

حسین اسکندری مطرح ساخت : 90 درصد از اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش در اختیار نوسازی می باشد و 10 درصد از اعتبارات عمرانی در قالب اردوهای طرح هجرت هزینه می شوند.

این مسئول بیان داشت : طرح هجرت فرصتی مناسب برای آموزش و پرورش برای رفع نواقص و مشکلات ، برای دانش آموزان جهت بروز خلاقیت ها و توانای هایشان و برای بسیج فرصتی برای تداوم افتخارات است.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش - شبانکاره با تصریح کرد : هر کاری که به بسیج واگذار شود به بهترین نحو انجام خواهد شد و از ابتدای تاسیس بسیج با دستور رهبر کبیر انقلاب شاهد آن بوده ایم که بسیج ماموریت های خود را با توانایی و ظرافتی خاص انجام داده است.

حسین اسکندری در همین راستا خاطرنشان ساخت : وقتی شرکت های خارجی فعال در پارس جنوبی با تحریک و شیطنت های آمریکا عرصه صنعت ایران را خالی کردند و خواستند ما از علم و فناوری عقب بمانیم شاهد ورود قرارگاه خاتم به عرصه سازندگی ، پیشرفت صنایع ایران و کسب موفقیت های گوناگون بودیم.

اسکندری متذکر شد : پیمانکاران مبلغی قریب به 30 درصد از اعتبارات را برای خود دریافت می کنند تا کار را با کیفیت انجام دهند ولی نیروهای انقلابی و متعهد بسیج با اخلاص و ایمان قوی خود پروژه ها را برای آبادانی ایران اسلامی انجام می دهند.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه گفت : ما در جلسات گوناگون خواستار افزایش میزان 10 درصد عمرانی بوده ایم و در این صورت می توانیم شاهد پیشرفت و توسعه بی وقفه مدارس آموزش و پرورش باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد