ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

طرح هجرت اثبات ما می توانیم جوانان ایرانیست

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش بخشدار آبپخش صبح امروز در جمع دانش آموزان شرکت کننده در طرح هجرت 3 بیان داشت : بسیج سازندگی در چند سال اخیر طرح هجرت را برای آبادانی ایران اسلامی علی الخصوص مدارس و مراکز علمی که هزینه تعمیر آنها هزینه ای کم است فعال کرده است و در این اردوها شاهد آبادانی و تعمیر و تجهیز مدارس هستیم. 

وروش رستمی با بیان اینکه طرح هجرت یکی از برنامه های بحث اوقات فزاغت است افزود : چه خوب است اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دانش آموز صرف تعمیر و بازسازی مدارسی شود که خود ایشان از آن استفاده می کنند و در آن می توانند توانایی و مهارت خود را اثبات کنند.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه در تمامی زمینه ها حرف اول را می زنند ، تصریح کرد : اردوهای طرح هجرت یکی از ارزشمندترین برنامه هایی است که در چند سال اخیر شاهد آن بوده ایم و نقشی به سزا در محرومیت داشته است.

رستمی ادامه داد : طرح هجرت فرصتی مناسب برای استفاده از نیرو ، توان و نشاط جوانان مخلص و انقلابی برای آبادانی و سازندگی و آبادانی ایران اسلامی می باشد و "ما می توانیم " جوانان و نوجوانان ایرانی را به دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی اثبات کند.

این مسئول تاکید کرد : توسعه ، سازندگی و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش آموزان از اقدامات شایسته آموزش پرورش ، بسیج و نوسازی می باشد و می تواند باعث اعتماد به نفس و خودباوری جوانان متعهد ایرانی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد