ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فعالیت فرهنگی اولویت اصلی طرح هجرت سه می باشد

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش صبح امروز جانشین بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در آیین افتتاح سومین دوره اردوهای طرح هجرت مدارس آبپخش گفت : اوقات فراغت جوانان یکی از نعمت هایی است که ما در اختیار داریم و می توانیم با استفاده از جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را از تهدیدات و تهاجمات فرهنگی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی که به علت پیشرفت و توسعه تکنولوژی و استفاده نابه جا از آن می باشد بهره بریم. 

سرهنگ پاسدار علی مهدیان اظهار داشت : ما امروز در سایه ولایت فقیه ، ائمه معصومین (ع) و قرآن برنامه هایی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان که همانند بال های توانمند جامعه می باشند داریم و برنامه های ویژه ای توسط مسئولین استان در این رابطه تدارک دیده شده است.

مهدیان با بیان اینکه سپاه در این میان نقش هماهنگ کننده را بر عهده دارد افزود : در سومین دوره از اردوهای طرح هجرت این طرح را با دو رویکرد خدمات رسانی و محرومیت زدایی آغاز کرده ایم و در بحث خدمات رسانی روستاهای محروم و دوردست که بقیه از رفتن به آنها امتناع می ورزند در اولویت این طرح قرار دارند.

وی ادامه داد : هدف سپاه پاسداران از اجرای این طرح ها کسب منافع اقتصادی نیست و تلاش داریم تا در سالی که مقام معظم رهبری آن را به نام جهاد اقتصادی مزین کرده اند با انجام فعالیت های اقتصادی زمینه پیشبرد این هدف مهم را مهیا سازیم و پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی را رقم بزنیم.

این مسئول افزود : ما امروز یک میلیون نفر روز با 200 هزار دانش آموز و بیش از 200 نفر مدرسه جهت بازسازی و نوسازی در دست اقدام داریم که آموزش و پرورش نقش مهمی در این زمینه را ایفا می کند.

سرهنگ پاسدار علی مهدیان با بیان اینکه سپاه و بسیج سازندگی از سال 84 تا کنون به صورت قانونی با حمایت مقام معظم رهبری توانسته به صورت گسترده به بحث محرومیت زدایی بپردازد بیان داشت : این پیروزی و موفقیت ارزشمند محقق نمی شود مگر در سایه ولایتمدری ، اجرای فرامین مقام معظم رهبری ، عنایت پروردگار.

مهدیان ادامه داد : هم اکنون سازمان بسیج سازندگی با 3 شیوه با 15 نهاد و وزارتخانه در سطح کشور در ارتباط می باشد و در راستای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی گام بر می دارد.

جانشین بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد : در سومین دوره از اردوهای طرح هجرت فعالیت های فرهنگی در اولویت امر قرار دارد.

وی در همین راستا متذکر شد : با روزی 2 ساعت کار عملیاتیس و تعمیراتی و صرف بقیه زمان برای کارهای فرهنگی می توانیم به نتایج مطلوبی دست یابیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد