ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

انسجام و هماهنگی جوانان بسیجی می تواند باعث شکست دشمنان شود

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه دشتستان در جمع دانش آموزان شرکت کننده در طرح هجرت سه ، عنوان داشت : طرح هجرت طرحی بسیار بزرگ و ارزنده است که می تواند انسجام بین بسیج و آموزش و پرورش را نشان دهد و برای بازسازی و بهسازی نهادی بسیار بزرگ همچون آموزش و پرورش بسیار مفید است. 
حجه الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ادامه داد : در سال گذشته در اردوهای طرح هجرت کارهای بسیار ارزشمندی صورت پذیرفته است و باعث آبادانی و بازسازی و تعمیر مدارس شده است.
هاشمی بیان داشت : دشمنان انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ، انقلاب هراسی کردند ، ایران هراسی کردند ، شخصیت هراسی کردند و علما و دانشمندان را توسط گروه های تروریستی خمچون گروه فرقان و ... آغاز کردند ولی در کلیه موارد نتیجه عکس گرفتند.
وی ادامه داد : در سال های اخیر شاهد اسلام هراسی دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی بودیم که باعث شکل گیری موج بزرگ اسلامی در کشورهای منطقه شد و باعث شکست دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی می باشد.
دشمنان ما با شناخت از قرآن و دین سعی در گمراهی جوانان و اقشار جامعه دارند : دشمن امروز در اسلام هراسی از هیچ کاری خودداری نکرده است و حتی دست به عاشورا هراسی هم زده است.
حجه الاسلام هاشمی بیان داشت : بسیج کوثر است ، کوثر فاطمی ، اسلام کوثر است کوثر فاطمی و هر کس با آن در افتد و به مبارزه و جدال با آن بپردازد نابود خواهد شد.
این مسئول اذعان داشت : هر قدر جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با انسجام وارد صحنه شوند و کار کنند دشمن دلسرد می شود و از مقابله با نظام اسلامی دلسرد می شود.
هاشمی تصریح کرد : بسیج یعنی انسجام ، بسیج یعنی کوثر فاطمی ، بسیج تجمیع تفکرات امام روح الله (ره) است ، بسیج شجره ای طیبه است ، دشمن امروز با تمام توان بسیج هراسی را آغاز کرده است و شما جوانان با انسجام و هماهنگی و تلاش خود می توانید صدای شکست دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی را بشنویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد