ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ماموریت کمیته امداد جمع آوری زکات جهت آبادانی شهر و روستاست

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش مسئول ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه دومین جلسه ستاد احیاء زکات بخش آبپخش گفت : در سال گذشته شاهد جمع آوری مبلغ 41 میلیون و 500 هزار تومان زکات در بخش آن بوده ایم که آمارهای ارائه شده نشان می دهد انتظار استان افزایش این مبلغ به 200 میلیون تومان در سال جاری می باشد.  
سید حمید موسوی بیان داشت : از میزان زکات جمع آوری شده پس از یک هفته 70 درصد مبلغ به شخص پرداخت کننده بازگزدانده می شود که می تواند آن را در زمینه های عام المنفعه هزینه کند و تا پایان سال معادل آن مبلغ به محل پرداخت زکات تعلق می گیرد که صرف پروژه ها و عمران و آبادی محلات پرداخت کننده می شود.
موسوی ادامه داد : ستاد احیاء زکات در دوره فعالیت خود با همکاری خبرنگاران و اتاق خبر بخشداری آبپخش و کمیته اطلاع رسانی این ستاد اقدام به انتشار عملکرد این ستاد نموده است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته 7 پروژه عمرانی توسط این ستاد انجام پذیرفته است خاطرنشان ساخت : تمامی پروژه های عمرانی ستاد احیاء زکات دارای تابلو می باشند و مردم به راحتی می توانند این پروژه ها را شناسایی کنند.
موسوی در همین راستا اظهار داشت : بازرسین کمیته امداد به صورت مستمر از این پروژه ها بازرسی می کنند و میزان پیشرفت و نحوه انجام آنها را بررسی می کنند.
این مقام مسئول اذعان داشت : کمیته امداد در سطح شهر اقدام به نقاشی دیوارهای سطح شهر کرده است که علاوه بر زیبا سازی شهر نقش مهمی در تبلیغات ایفا می کند.
مسئول ستاد زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش تصریح کرد : این کمیته قصد دارد جهت افزایش میزان فعالیت ها در هر روستا 2 نفر عامل برای جمع آوری زکات شهر و روستاها معین کند که این اقدام همکاری دهیاران و شوراهای شهر و روستاها را می طلبد.
وی با بیان اینکه بنا به آمار در کل بخش قریب به یک میلیون و 200 هزار اصله نخل وجود دارد که از این میزان 663 هزار اصله نخل مربوط به روستاها می باشد متذکر شد : کمیته امداد با جمع آوری قریب به نیمی از این مبلغ می تواند پروژه های عمرانی بسیار بزرگی در سطح بخش انجام دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد