ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برای پاسخگویی به سوالات و شبهات شهروندان آماده ام

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش سید محمود موسوی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش در واکنش به برخی اظهارات صورت گرفته در جلسه پرسش و پاسخ شورای اسلامی به بیان توضیحاتی پرداخت که شما را به خواندن این مطالب دعوت می کنیم.


شهردار آبپخش در رابطه با زمین مجتمع فرهنگی آبپخش گفت : شهرداری آبپخش بنا به مصوبه شورای اسلامی مالکیت شخص حقیقی را به رسمیت شناخته و وجه معامله را به وی پرداخت خواهد کرد.

موسوی ادامه داد : در حال حاضر شهرداری برای شهروندانی که درخواست صدور پروانه ساخت داشته باشند با اخد تعهد پاسخ مثبت می دهد و پروانه کار ساختمانی صادر می کند که این امر به معنای به رسمیت شناختن مالکیت افراد می باشد.

وی با بیان اینکه برخی از شهروندان خواهان روشن شدن وضعیت مالی شهرداری می باشند بیان داشت : در مورد وضعیت مالی شهرداری در سه ماهه اول سال 90 پاسخگو می باشیم و آماده ارائه گزارش به تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که خواهان شفاف سازی ماجرا هستند می باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد : بنده به عنوان شهردار آبپخش آماده پاسخگویی به سوالات و شبهات مردم شریف شهر آبپخش از زمات تصدی بر شهرداری آبپخش هستم و با کمال میل پذیرای شهروندان گرامی می باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد