ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

130 میلیارد ریال اعتبار برای احداث پل کلل

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش ، رییس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران از اختصاص اعتبار 130 میلیارد ریال برای اختصاص 130 میلیارد ریال برای احداث پل کلل خبر داد و تصریح کرد: این میزان اعتبار با پیگیری مسئولان آبپخش و با حمایت نماینده دشتستان در مجلس و فرمانداری جذب شده و احداث این پل که بیش از دو کیلومتر طول دارد می‌تواند در رفت و آمد مردم استان بوشهر و استان‌های همجوار تسهیلات خوبی فراهم کند.

مصطفی رضایی ادامه داد : در سالی که مقام عظمی ولایت آن را "جهاد اقتصادی" نامیده اند ، برای خدمت به مردم نباید کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد و هر کس مسئولیتی را قبول می‌کند باید از همه ظرفیت خود استفاده کند تا مردم و خداوند راضی باشند.

رضایی با بیان اینکه آبپخش یکی از قطب های کشاورزی شهرستان دشتستان می باشد بیان داشت : رفع مشکل کشاورزان و خدمت رسانی به کشاورزان یکی از گام های اساسی در تحقق هدف مهمی همچون جهاد اقتصادی می باشد و مسئولان با تمام توان باید در راستای حل مشکلات نخلداران تلاش کنند.

رضایی همچنین از برگزاری جلسات متعدد برای حل مشکلات نخلداران خبر داد و اذعان داشت: استاندار بوشهر با جدیت پیگیر موضوع هستند و فروش خرما با قیمت توافقی مصوب شده که این امر مشکلات خرمای مردم را رفع می‌کند.

وی افزود: بخش آبپخش تنها دو سال است که تاسیس شده و بخشدار نیز با همه وجود و با تمام توان و ظرفیت برای اعتلای منطقه تلاش و مجاهدت میکند و استقرار ادارات نیز یکی پس از دیگری در حال انجام است.

"برگرفته از خبرگزاری فارس"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد