ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اخوت و برادری مدیران باعث پیشرفت شهرستان می شود

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش ، فرماندار دشتستان پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دشتستان با بیان اهمیت جذب سرمایه گزاران بخش خصوصی عنوان داشت : شناسایی استعدادها و توانایی های شهرستان برای جذب و هدایت سرمایه گزاران بخش خصوصی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که انتظار می رود مدیران شهرستان توجه ویژه ای به این مساله داشته باشند.

غلامحسین خسروی با بیان اینکه در شهرستان دشتستان باید به مسائل حوزه کشاورزی توجه خاص مبذول شود گفت : وجود زمین های حاصل خیز ، منابع آبی فراوان ، کشاورزان خبره از امتیازات این شهرستان است  که با جذب سرمایه ، سرمایه گزاران باید زمینه را برای رشد و شکوفایی هرچه بیشتر آن مهیا سازیم.

وی ادامه داد : شهرستان دشتستان یکی از حوزه های استقرار صنایع بالادستی ، صنعت نفت و گاز معین شده که این امر می تواند باعث پیشرفت شهرستان دشتستان در حوزه صنعت شود.

این مسئول از مدیران خواست با توجه به پتانسیل های خاصی که در شهرستان وجود دارد طرح های خود را برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و ایجاد اشتغال به کار گیرند.

خسروی با بیان اینکه این شهرستان شاهراه مواصلاتی استان های جنوب کشور به یکدیگر است ، اذعان داشت :  شرایط مطلوب آب و هوایی شهرستان دشتستان و وجود معادن غنی و فراوان می تواند زمینه ساز استقرار صنایع خاص در شهرستان باشد.

فرماندار دشتستان تصریح کرد : یکی از مشکلات کشاورزان و نخلداران منطقه عدم فروش محصول خرمای آنان می باشد که با تاسیس صنایع تبدیلی خرما می توان بخش عظیمی از مشکلات کشاورزان را مرتفع ساخت.

غلام حسین خسروی مطرح ساخت : از مجموع 120 هزار تن خرمای تولیدی شهرستان دشتستان میزان زیادی به فروش رفته و هم اکنون نزدیک به 15 هزار تن خرما در انبارهای کشاورزان موجود می باشد که با رایزنی های صورت گرفته مقرر شده است با در مبلغ 3 میلیارد تومان خرماهای کشاورزان خریداری شود.

خسروی ادامه داد : دولت خدمت گذار تلاش های بی وقفه ای را در زمینه مسکن دار شدن تمامی اقشار جامعه علی الخصوص جوانان انجام داده است و تلاش هایی بسیار ارزشمند در این راستا صورت می پذیرد.

این مسئول اظهار داشت : از سهمیه چهار هزار خانه روستایی استان هزار واحد برای شهرستان دشتستان درنظر گرفته شده است که آماری بسیار خوب می باشد.

فرماندار دشتستان اخوت و تلاش همه جانبه مسئولان برای خدمات رسانی را از ویژگی های مدیران دشتستان برشمرد و تاکید کرد : روحیه مسئولیت پذیری مدیران شهرستان باعث می شود که پیگیری های آن ها نتایج مطلوبی را به دنبال داشته باشد و شاهد پیشرفت روزافزون شهرستان باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد