ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

استفاده از خودروهای اداری برای کارهای شخصی ممنوع می باشد

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش ، بخشعلی دهقائدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان عنوان داشت : بزرگی پیامبر اکرم (ص) برای ما سناخته شده نمی باشد ، یکی از خصائل آن بزرگوار تکریم جامعه اسلامی است و امروزه تمامی مسئولان باید مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهند و در راستای خدمت رسانی به مردم اقدام کنند.

معاون سیاسی فرمانداری دشتستان اظهار داشت : امت امروز با امت زمان پیامبر اسلام قابل مقایسه نیستند، آنها پیامبر اسلام را می دیدند ، از معجزات ایشان بهره می بردند و به ایشان ایمان می آوردند ولی امت اسلامی امروز به 1400 سال قبل اقتدا می کنند و از راه و رسم پیامبر (ص) پیروی می کنند.

این مسئول ادامه داد : امروز راه پیشرفت و سعادت امت اسلامی پیروی از ولی امر مسلمین و اقتدا به ولایت مطلقه فقیه که حضرت امام (ره) فرمودند همان ولایت خدا است ، می باشد.

دهقائدی با بیان اینکه در حکومت الهی سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر باید احیا شود متذکر شد : حکومت اسلامی باید در چارچوب اسلام حرکت کند و هیچ تفاوتی میان مرد و زن وجود ندارد ،شرایط برای همگان مهیاست و تمامی افراد باید شئونات اسلامی را رعایت کنند.

بخشعلی دهقائدی اعلام داشت : در زمینه احیای سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش و دانشگاه ها نقشی تعییین کننده بر عهده دارند ، نقاطی حساس که برای احیای این سنت حسنه بسیار مهم باید از آن بهره ببریم.

وی ادامه داد : انتظار می رود شهرداری ها و ادارات شهرها را برای جشن ها آماده کنند و سعی کنند در این امور از مشارکت عمومی مردم استفاده کنند.

معاون سیاسی فرمانداری دشتستان تصریح کرد : استفاده شخصی از خودروهای اداری بنا به دستور رییس جمهور و تاکیدات مکرر استانداری ممنوع می باشد و از مدیران می خواهیم جهت استفاده از خودروهای دولتی از برگ ماموریت استفاده کنند.

این مسئول بیان داشت : در روزهای آتی شاهد برگزاری آزمون سراسری در شهرستان خواهیم بود و هم اکنون آموزش و پرورش ، دانشگاه های پیام نور و آزاد در حال مهیا ساختن زمینه برگزاری این آزمون ها هستند و از سایر ادارات انتظار می رود همکاری لازم را در برگزاری آزمون سراسری داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد