ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

هرجا نیاز به اقدامات جهادگونه بوده شاهد حضور بنیاد مسکن بوده ایم

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش صبح امروز مدیر کل بنیاد مسکن استان در جمع مدیران شهرستان دشتستان گفت : از ابتدای انقلاب تا کنون هر جا نیاز به اقدامات جهادگونه بوده است شاهد آن بوده ایم که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در عرصا حاضر بوده و بنیاد مسکن استان بوشهر از فعال ترین بنیاد مسکن های کشور می باشد.

ابراهیم فرزانه بیان داشت : یکی از عواملی که در پیدایش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نقش داشت ، ساماندهی مناطق محروم که بیشتر در روستاها مستقر می باشند ، می باشد.

این مسئول ادامه داد : از بدو پیروزی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد رعایت عدالت میان شهر و روستا می باشیم و بسیاری از مشکلاتی که از پیروزی انقلاب اسلامی روستاهای ما با آنها دست و پنجه نرم می کرده اند ، هن اکنون مرتفع گشته است.

فرزانه تصریح کرد : با توجه به پتانسیل های فراوانی که در روستاها شاهد آن هستیم در روستاها باید فضاسازی اقتصادی صورت پذیرد تا روستاها فقط استراحت ها و خوابگاه هایی برای ساکنین خود نباشند و زمینه اشتغال در روستاها فارهم آید.

وی ادامه داد : برای پیشرفت روستاها همانند شهرها برنامه ریزی شده است و طرح هادی روستایی که برنامه ریزی پیشرفت روستا تا 10 سال آینده در آن مشخص می باشد طرح ریزی شده و شاهد اجرای آن در روستاها هستیم.

ابراهیم فرزانه در زمینه خدمات رسانی به روستاها عنوان داشت : هم اکنون در 90 درصد روستاهای بزرگ و حتی روستاهای چندخانواری شاهد اجرای طرح هادی روستایی می باشیم و امید داریم که با رفع مشکلات این میزان را به 100 درصد افزایش دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر خاطرنشان ساخت : بنیاد مسکن استان بوشهر در دو سال اخیر با بکارگیری نیروهای جوان و متخصص توانسته پیشرفت بسیار خوبی داشته باشد و در زمینه اجرای طرح های هادی از استان های پیشتاز می باشیم.

فرزانه متذکر شد : فضاسازی اقتصادی از کارهای مهمی است که دولت به آن توجه ویژه دارد و در سال جهاد اقتصادی با تلاش مستمر در اجرای این هدف بسیار مهم گام خواهیم برداشت.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن برای اجرای طرح های هادی نمی تواند هزینه پرداخت کند اذعان داشت : با این شرایط اجرای طرح های هادی بسیار سخت است و بنیاد مسکن آن را به صورت رقابت میان روستاها درآورده که دهیاران و شوراهای روستا ها برای پیشرفت روستای خویش ،  باید زمینه اجرای آن را مهیا سازند.

ابراهیم فرزانه افزود : یکی از مسائلی که می تواند باعث تسریع در پیشرفت طرح های هادی روستایی شود همکاری اداراتی همچون اداره برق ، آب ، مخابرات و ... می باشد که بنیاد مسکن در اجرای طرح های هادی نیاز به همکاری این ادارات دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تاکید کرد : در زمینه مسکن روستایی اقداماتی همچون پرداخت وام مسکن ویژه به روستاییان است که تعداد زیادی از روستاییان جهت ساخت منازل از آنها بهره برده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد