ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

استقلال نمایندگی آموزش و پرورش بخش آبپخش

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش ، رییس شورای اسلامی شهر آبپخش صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش از ابلاغ نمایندگی مستقل آموزش و پرورش مستقل و تحت نظارت شهرستان دشتستان در بخش آبپخش خبر داد.

مصطفی رضایی گفت : بنا بر درخواست های مکرر فرهنگیان آبپخشی با تلاش و پیگیری های مستمر بخشدار کوشای آبپخش و همکاری ، پیگیری های مجدانه فرماندار محترم و مسئولین استان بوشهر شاهد دستیابی به آموزش و پرورش مستقل که یکی از خواسته های اساسی فرهنگیان آبپخش می باشد می باشیم.

رضایی با بیان داشت :  در طول دو سالی که از استقرار بخشداری در آبپخش می گذرد شاهد پیشرفت اداری مطلوب در آبپخش بوده ایم و آن نتیجه همکاری و همدلی مسئولان بخش جهت پیشرفت روزافزون بخش می باشد.

این مسئول ادامه داد : استقلال آموزش و پرورش بخش آبپخش که با داشتن قریب به 4000 دانش آموز 80 درصد فرهنگیان منطقه را به خود اختصاص می دهد گامی مهم در راستای استقرار ادارات در بخش آبپخش می باشد و این اتفاق خجسته را به تمامی جامعه فرهنگیان بخش و شهر آبپخش تبریک می گویم.

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش اذعان داشت : آبپخشی ها اطمینان داشته باشند که بخشدار آبپخش با همدلی سایر مسئولان بخش تمام تلاش خود را برای پیشرفت اداری آبپخش به کار گرفته است و به امید داریم در آینده ای نزدیک شاهد استقرار نمایندگی تمامی ادارات در آبپخش باشیم.

مصطفی رضایی یادآور شد : تمامی مراحل اداری استقرار دادگاه در بخش آبپخش پیگیری شده و تعیین قاضی آن باقی مانده است که انتظار می رود در آینده ای نزدیک شاهد استقرار دادگاه در آبپخش باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد