ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دغدغه پیامبر ایجاد اختلاف و انحراف در میان اطرافیان بود

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش ، صبح امروز امام جمعه برازجان در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان عنوان داشت : یکی از دغدغه های رسول گرامی اسلام (ص)انحراف در میان امت اسلامی بوده است ، انحرافاتی که بعد از ایشان در میان اطرافیان و صحابه وی می توانست به وجود بیاید.

مصلح ادامه داد : پیامبران از مومنان واقعی و کفاری که موضع عناد و دشمنی آنان واضح است ترس نداشت ، ترس وی از افراد منافق و دورو بود ، افرادی که آنچه را می گویند عمل نمی کنند

وی با بیان اینکه تشطط و اختلافاتی که گاها در میان کشورهای اسلامی وجود دارد نشات گرفته از همان اختلافات و انحرافاتی است که بعد از رسول اکرم (ص) به وجود آمد اظهار داشت : مسلمین و عوام با روی آوری به کفر خود را نابود ساختند و وقتی از ولایت و امامت رویگردان شدند دچار بزرگترین مصیبت گشتند.

حجه الاسلام حسن مصلح اذعان داشت : انحراف به وجود آمده ناشی از آن است که پس از رحلت نبی گرامی اسلام (ص)عده ای راه قبل خود را در پیش گرفتند و مرتد شدند و در دین تفرقه انداختند.

این مسئول تصریح کرد : برای تشخیص راه درست باید پیرو راه امام ، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری که همانا درست ترین راه است باشیم ، باید ببینیم آنها چه کرده اند.

مصلح تاکید کرد : بر ما واجب است که امروز شکرگزار نعمت ولایت فقیه و انقلاب اسلامی باشیم و از انحرافات ، کژی ها ، فتنه ها و ... که از دغدغه های اصلی رسول اکرم (ص) بعد از رحلت بوده دوری کنیم.

امام جمعه برازجان تاکید کرد : از شهرداری و تمامی ادارات انتظار داریم در جشن های بزرگ مبعث و نیمه شعبان در آزین بندی شهر مشارکت داشته باشند و با همکاری تشکلات مردمی به تزیین و زیباسازی هر چه بیشتر شهر در ایام این جشن ها کمک کنیم.

حجه الاسلام حسن مصلح با بیان اینکه در چندساله اخیر اقدامات بسیار خوبی در زمینه مسکن صورت پذیرفته اظهار داشت : با توجه به وضعیت فعلی و اقدااتی که جهت مقاوم سازی و حمایت از ساخت و ساز مسکن در روستا ها صورت پذیرفته انتظار داریم با حمایت های دولت خدمتگذار در چند سال آتی شاهد صاحب خانه شدن تمامی جوانان ایران اسلامی باشیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد