ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آمار جرایم در دشتستان به شدت کاهش یافته است

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش صبح امروز رییس دادگستری شهرستان دشتستان در جمع مدیران شهرستان دشتستان گفت : شهادت شهدای عظیم الشان حادثه 7 تیر ثمراتی بزرگ برای نظام و انقلاب اسلامی ما به دنبال داشت.

رستگار با بیان اینکه هیچ حادثه ای به اندازه شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان نظام و انقلاب اسلامی را بیمه نکرد افزود : ریخته شدن ناحق خون این بزرگواران باعث شد تا منافقین کوردل و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی به زباله دان تاریخ بپیوندند.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته شاهد تحولات فراوانی در سیستم قضایی بوده ایم اظهار داشت : در چند سال گذشته شاهد گسترش سیستم های رایانه ای در سیستم قضایی بوده ایم که این امر می تواند باعث افزایش راندمان کاری ، دقت و سرعت در کارها و افزایش اهداف دولت الکترونیک شود.

عبدالکریم رستگار ادامه داد : قریب به 10 سال پیش جهت بررسی پرونده های حقوقی نوبتی دو ساله ارائه می شد و بررسی پرونده ها حدود 8 سال به طول می انجامید ولی ابتکاراتی همچون ایجاد شوراهای حل اختلاف که باعث کاهش ورود پرونده به دادگستری ها می شود این مدت زمان را از دو سال به حدود دو ماه رسانده است.

این مسئول تصریح کرد : در 30 ساله اخیر قوه قضاییه گام هایی مهم و اساسی در راه پیشرفت و امکانات برداشته و این توسعه سیستم قضایی نتیجه همکاری متقابل قوای سه گانه با یکدیگر است.

رییس دادگستری شهرستان دشتستان اذعان داشت : میزان جرایم شهرستان در چند سال اخیر رو به کاهش بوده و اگر آمار میزان جرایم را با مدت 10 سال قبل مقایسه کنیم متوجه می شویم که سال به سال شاهد کاهش میزان جرایم در این شهرستان بوده ایم.

رستگار متذکر شد : از عواملی که می تواند زمینه ساز کاهش میزان جرایم باشد همکاری دستگاه های اطلاعاتی ، نیروی انظامی ، سپاه و بسیج است که باعث کاهش سالانه آمار جرایم می شود و امیدواریم این همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

عبدالکریم رستگار با بیان اینگه اگر لحظه ای هماهنگی دستگاه های امنیتی کم رنگ شود و غافل شویم شاهد شیوع دوباره بی نظمی خواهیم بود اظهار داشت : یکی از دلایلی که نقشی مهم در کاهش میزان جرایم دارد که با حمایت دستگاه قضایی استان همراه بوده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد