ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

خط تخریب طرح هادی برای آماده سازی به شوراها داده شود

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش صبح امروز غلامرضا وفایی در جمع مسئولان شهرستان دشتستان در رابطه با مجتمع مسکونی شهر سعدآباد عنوان داشت : این مجتمع شامل 16 واحد می باشد و 4 واحد طبقه اول آن پیشرفتی چشمگیر داشته اند.

بخشدار سعدآباد با بیان اینکه بانک مسکن شهر سعدآباد به چهار شهر آبپخش ، سعدآباد ، وحدتیه و شابنکاره خدمت رسانی می کند افزود : تا کنون بالغ بر 610 نفر از بنیاد مسکن برای دریافت تسهیلات به این بانک مراجعه کرده اند.

وفایی ادامه داد : از این میزان 483 نفر انعقاد قرارداد صورت گرفته و مرحله اول وام خود را دریافت کرده اند.

این مسئول یادآور شد : از مواردی که تشکیل پرونده شده 26 مورد مربوط به اراضی ملی آبپخش می باشد که شرایط مشخصی ندارند و 26 مورد دیگر به دلایل مختلف به بنیاد مسکن عودت داشته شدند.

غلامرضا وفایی در رابطه با وضعیت طرح های هادی روستایی در بخش سعدآباد اذعان داشت : طرح های هادی روستاییی در بخش سعدآباد در سال گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته اند.

بخشدار سعدآباد تصریح کرد : با توجه به این مساله که اعتبار طرح هادی روستایی قریب به 80 تا 100 میلیون تومان است ممکن است طی مراحل انجام این پروژه ها قریب ببه یک سال برسد.

وی یادآور شد : در سال گذشته اقدام به نصب تابلوهای روزشمار برای برخی طرح های هادی روستایی در بخش کردیم که به دلیل برخی از مشکلاتی که در مسیر انجام این پروژه ها رخ داد شاهد تعویق در این پروژه ها بودیم.

وفایی متذکر شد : به بنیاد مسکن پیشنهاد می دهیم قبل از اجرای طرح های هادی روستایی در روستاها ، خط تخریب را مشخص کنند تا دهیاران و شوراهای روستاها مقدمات اجرای طرح ها را فراهم کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد