ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آبپخش تنها شهری که به طور کامل از دریافت وام مسکن محروم است

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش بخشدار آبپخش صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان گفت : به علت مشکل زمین های آبپخش شهر آبپخش از دریافت وام مسکن که از خدمات دولت عدالت محور می باشد محروم می باشند و نمی توانند از آن بهره برند.

وی ادامه داد : البته پیگیری هایی در این راستا صورت پذیرفته و مقرر شده است افرادی که اقساط اول و یا دوم خود را دریافت کرده اند برای دریافت ادامه وام خود مراجعه کنند ولی این ماجرا فقط تعداد محدودی از متقاضیان را شامل می شود و مشکل شهروندان آبپخشی هنوز پابرجاست.

کوروش رستمی اذعان داشت : زمین های مسکونی که مردم نسل به نسل آن را به ارث برده ، در آن می زیسته اند و یا کشاورزی می کرده اند و خود را مالک آن می دانند بعنوان اراضی ملی قرار گرفته و مردم از استفاده از امکانات و تمهیدات دولت خدمتگذار در زمینه مسکن که تحولی بزرگ در مسکن می باشد محروم می باشند.

رستمی بیان داشت : در چند ماه اخیر پیگیری های فراوانی برای حل این مشکل صورت پذیرفته و بنده شخصا با وزیر دیدار داشته ام و دو بار مساله را در جلسه کارگروه مسکن استان مطرح کرده ام و جا دارد از استاندار محترم ، فرماندار ولایی ، مدیرکل گرامی مسکن و شهرسازی و معاونین ایشان که همانند یک شهروند آبپخشی در تلاش برای مرتفع ساختن این مشکلات هستند تقدیر و تشکر به عمل آورم.

این مسئول ادامه داد : آبپخش دومین شهر بزرگ شهرستان دشتستان می باشد که شهروندان آن از مسکن مهر محروم می باشند و از مسئولان محترم شهرستان و استان می خواهیم زمینه دریافت وام را علاوه بر افرادی که اقساطی از وام خود را دریافت کرده اند برای تمامی شهروندان آبپخشی که تشکیل پرونده جهت دریافت وام مسکن نموده اند انجام دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد