ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جاده ی سعدآباد به آبپخش شایسته ی مردم نیست/توضیح ندای آبپخش

مهدی رحیمی یکی از خبرنگاران آبپخشی در اتحادجنوب نوشت: همان طور که همه می دانند، سعدآباد قدیمی ترین بخش استان بوشهر است و جاده ی سعدآباد به آبپخش در مسیر عبور بوشهر به شیراز قرار داشته و بسیار قدیمی می باشد؛ با وجود این که مسئولین هم برای تردد از همین مسیر عبور می کنند، اما هیچ کس به فرسودگی و غیر استاندارد بودن آن توجهی نمی کند. علاوه بر فرسودگی این مسیر، جاده ی گلزار شهداء آبپخش نیز بسیار نامناسب است.
از جاده که بگذریم عدم نظارت درست و دقیق بر روی پروژه ها، مخصوصا بلوار خروجی آبپخش به سمت وحدتیه و نبود فضای سبز در بلوارها، شهر را بی روح کرده و نشان از بی توجهی مسئولین به شهر است.
آیا حق این است که شهری با این قدمت تاریخی و مردمان با فرهنگ از عمران و آبادانی و مسئولیت پذیری مسئولین محروم باشد؟!
به امید روزی که شاهد زیبایی شهر بوده و بیداری مسئولین شهر برای عمران و آبادی شهر را داشته باشیم.


توضیح ندای آبپخش : یکی از مسائلی که آقای رحیمی در نگارش این مطلب به آن توجهی نکرده و به قلم فرسایی پرداخته است ، این است که جاده آبپخش به سعدآباد بخشی از آن بلوار غدیر را شامل می شود جزء جاده هایی است که به جهت تعریض وضعیت مناسبی ندارد و با واگذاری به پیمانکار وضعیت آن مطلوب خواهد شد و مسیر نامناسب گلزار شهدا نیز همین قسمت است.

در جای دیگری از این مقاله آمده نبود فضای سبز در بلوار آبپخش به وحدتیه و سعدآباد را عامل بی روح کردن مسیر دانسته است ، که از وی سوال دارم در محدوده بخش آبپخش در حال حاضر در مسیر آبپخش به سعدآباد بلواری وجود دارد که در آن از فضای سبز محروم باشیم ، بلوارهای شهر آبپخش در محلات با همت مسئولین خدوم شهرداری آبپخش از فضاهای شهر مملو می باشند.

آقای رحیمی نظارت در شهر آبپخش در آن مسیر بر چه پروژه ای باید نظارت می شد ، پروژه ای که هنوز آغاز نشده و فقط بخشی از زیر سازی آن برای تسریع در روند انجام کار توسط شهرداری انجام شده است.

شاید هم منظور آقای رحیمی از مسیر آبپخش - وحدتیه ، مسیر خروجی شهر سعدآباد به سمت وحدتیه و بلوار کنار پمپ بنزین این شهر باشد که شاهد ایجاد برخی از تغییرات در آن هستیم  که  نویسنده باید توجه داشته باشد که مسئولیت پروژه تا تکمیل و رفع نواقص بر عهده پیمانکار مربوطه می باشد نه مسئولین شهر و یا بخش.

در این رابطه باید متذکر شوم شنیده ها حاکی از آن است بخشدار سعدآباد هم یکی از معترضین و منتقدین این دوباره کاری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد