ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اختصاصی ندای آبپخش/مسئولین توجه بیشتری به ورزش شهرستان کنند

ندای آبپخش / متن زیر مصاحبه اختصاصی پایگاه خبری ندای آبپخش با یکی از اسطوره های فوتبال آبپخش است ، که در تیم فوتبال پرسپولیس آبپخش بازی می کند.

محمد دهقانی فوتبالیستی است که در پرسپولیس آبپخش در نقش مهاجم این تیم توانست 13 گل به ثمر برساند و آقای گل زیر گروه لیگ استان شود

یکی از نکات قابل توجه این است که در این مسابقات این است که پرسپولیس آبپخش در 8 بازی توانست 15 گل به ثمر برساند که 13 گل را محمد دهقانی به نام خود به ثبت رسانده است.

اصالتا اهل شبانکاره است ،22 سال سن دارد، فوتبال را از سن 15 سالگی به طور حرفه ای آغاز کرده است ، علاقه خاصی به تیم های فوتبال آبپخشی دارد.

مهاجم پرسپولیس آبپخش عنوان داشت : با علاقه خاصی که به تیم پرسپولیس آبپخش ، آقای الله کرم عباسی مدیرعامل این تیم و آقای اصغر حسین زاده مربی آن دارم امسال در لیگ استان برای این تیم محبوب آبپخشی (دشتستانی)بازی خواهم کرد.

محمد دهقانی در پاسخ به این سوال ندای آبپخش اظهار داشت : بنده از تیم پرسپولیس گناوه و سایپا برازجان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور ، از تیم فوتبال پرسپولیس برازجان و نفت و گاز جم در لیگ دسته دومفوتبال کشور پیشنهاد کاری داشته ام.

وی برترین خاطره ورزشی خود را بازی با استقلال بنه گز در بازی های زیر گروه استان دانست و در این باره بیان داشت : در آن بازی تیم برنده به لیگ برتر استان صعود می کرد و تیم ما تا دقیقه 75 یک بر صفر عقب بود ولی بچه های تیم با تلاشی خارق العاده توانستند در 15 دقیقه پایانی 3 گل به ثمر برسانند و به لیگ برتر استان صعود کنند.

دهقانی بدترین خاطره ورزشی خود را از سال 84 در ذهن دارد که تیم فجر سپاسی شیراز از وی دعوت به عمل آورده بودند ولی به دلیل برخی مشکلات نتوانسته بود این پیشنهاد را بپذیرد و این بدترین خاطره ای است که از فوتبال در ذهن دارد.

مهاجم پرسپولیس آبپخش گفت : در تیم های ایرانی طرفدار استقلال و در تیم های اروپایی طرفدار بارسلونا هستم ، در بین بازیکنان ایرانی به آرش برهانی و در میان بازیکنان اروپایی به فراندو تورس علاقه زیادی دارم.

محمد دهقانی اظهار داشت : باید مسئولین به ورزش دشتستان اهمیت بیشتری بدهند  ، در دشتستان بانوان و آقایان زیادی وجود دارند که در صورت حمایت پیشرفت بهتری خواهند داشت و نام فوتبال دشتستان را بیش از پیش مطرح خواهند ساخت.

بازیکن تیم پرسپولیس آبپخش در همین راستا عنوان داشت : برای مثال خواهر بنده  ، خانم محبوبه دهقانی عضو تیم ملی فوتبال بانوان است و اصلا هیچ حمایتی از ایشان صورت نمی گیرد ، از مسئولان شهرستان می خواهم به اهمیت بیشتری به ورزش دشتستان بدهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد