ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بخشدار آبپخش:جمعیت دانش آموزی ملاک تقسیم اعتبارات قرار گرید

ندای آبپخش/شامگاه گذشته مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با حضور در جمع فرهنگیان آبپخش به سئوالات آنان پاسخ داد.
دراین نشست که حدود 3ساعت به طول انجامید پیرامون استقلال نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش و مشکلات فرهنگیان بحث و گفتگو شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در این نشست از مستقل شدن آموزش و پرورش آبپخش به عنوان یک امر مهم یاد کرد و افزود:با توجه به جمعیت دانش آموزی بخش آبپخش و مشکلات پیش روی مردم باید این کار صورت می گرفت که قطعا این کار به نفع مردم و فرهنگیان بخش آبپخش است.
محمد حاجی زاده  ادامه داد:سعی می کنیم با اضافه کردن 2 الی 3 نیروی جدید به نمایندگی آبپخش قدرت اجرایی این نمایندگی را افزایش دهیم تا مردم با مشکلات کمتری روبه رو باشند.
حاجی زاده در رابطه با بیمه طلایی فرهنگیان اظهار داشت:استان بوشهر تنها استانی در کشور است که 50درصد از حق بیمه طلایی فرهنگیان را پرداخت می کند و شاغلین فرهنگی با پرداخت 50 درصد دیگر می توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند.

وی در مورد بیمه طلایی بازنشستگان گفت:با رایزنی های فراوان و تلاشهای مستمر وزیر محترم آموزش و پرورش بالاخره قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته بین وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل بیمه ایران منعقد شد و از تاریخ اول مرداد ماه امسال اجرایی خواهد شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه اعتبارات مصوب سفر سوم دولت به استان اظهار داشت:خوشبختانه سفر سوم هیئت دولت به استان بسیار پربار بود و مصوبات بسیار خوبی در زمینه آموزش و پرورش انجام شد که به فضل الهی این مصوبات عملیاتی خواهد شد .
این مسئول تصریح کرد : بخش آبپخش نیز از لحاظ فضای آموزشی و امکانات دیگر از این مصوبات بهره مند می شود.
 حاجی زاده در مورد مدرسه فرهنگیان اذعان داشت:هیچ محدودیتی برای صدور مجوز برای مدرسه فرهنگیان نداریم و هر جایی که پیشنهاد مجوز دهد و 50درصد دانش آموزان آن فرهنگی باشد مجوز صادر و کلیه امکانات نیز به آنجا تعلق خواهد گرفت.
بخشدار آبپخش در این جلسه از حمایت های مدیر کل محترم آموزش و پرورش تقدیر کرد و افزود:با توجه به جمعیت دانش آموزی بخش آبپخش باید این منطقه مورد توجه وی‍‍ژه قرار گیرد و در تقسیم اعتبارات و امکانات جمعیت دانش آموزی ملاک تصمیم گیری باشد.
کورش رستمی در ادامه منفک شدن نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش از شبانکاره را مفید ارزیابی کرد و گفت:با انجام این کار قطعا مشکلات فرهنگیان و مردم شریف بخش آبپخش کمتر می شود و زمینه رشد و شکوفایی این بخش در زمینه آموزش و پرورش ملموس تر خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد