ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بخشدار آبپخش گفت : اجرای طرح جی.ال.اس در نخیلات دشتستان

کوروش رستمی در نشست هماهنگی اجرای طرح "جی ال اس "در دشتستان اظهار داشت: اجرای طرح "جی ال اس " که در راستای تهیه اطلاعات صحرایی کانال‌های آبیاری نخیلات انجام می‌شود گام مهمی در بهبود وضعیت آبرسانی به نخیلات است.
وی آمادگی بخش آبپخش برای هماهنگی و همکاری با جهاد کشاورزی برای اجرای این طرح را اعلام کرد و افزود: در سال 90 اولویت نخست در آبپخش، بتونی کردن کانال‌های آبیاری در بخش آبپخش و قلایی است.
بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: دقت بیشتر در انجام امور محوله و استفاده و هماهنگی با افراد مجرب و متعهد در اجرای دقیق این طرح از مهم‌ترین مواردی است که انتظار داریم توسط مجریان رعایت شود.
رستمی تصریح کرد: این نشست در واقع به منظور هماهنگی با مهندسان مشاور برای انجام مطلوب مطالعات "جی ال اس " با هدف تسهیل در برنامه‌ریزی پوشش کانال‌های آبیاری در دشت دالکی، آبپخش و سعدآباد و حوزه زیر سد باهوش تنگستان برپا شده و از همه مسئولان می‌خواهیم نظرات کارشناسی و عملیاتی خود را بیان کنند تا این طرح با کیفیت مطلوب‌ترین اجرا شود.
بخشدار آبپخش از اجرای طرح اطلاعات صحرایی کانال‌های آبیاری نخیلات در 20 هزار هکتار از اراضی دشتستان خبر داد و یادآور شد: این طرح در دو شهرستان تنگستان و دشتستان با اعتباری معادل 1200 میلیون ریال در مساحت 20 هزار هکتار در دشتستان و 500 هکتار در تنگستان اجرایی می‌شود.
بخشدار سعدآباد نیز با استقبال از طرح "جی ال اس "گفت: اجرای این طرح میتواند نقش موثری در کاهش زمان آبدهی نخیلات و بهینه‌سازی مصرف آب داشته باشد.
غلامرضا وفایی افزود: با استفاده از افراد مجرب و متعهد محلی میتوان آمار دقیق نخیلات موجود را برای همکاری با مهندسان اجرایی به دست آورد.
وی اضافه کرد: با تعهد آمارگیران و هماهنگی با بخشداران و امور آب میتوان میزان و تعداد و طول دقیق کانال‌های آبرسانی و تعداد نخیلات زیر کشت را برای به ثبت رسیدن در سامانه آمار کشاورزان به کار گرفت.
مجری طرح "جی ال اس " نیز در این نشست گفت: این طرح دارای اهمیت زیادی در امر آبرسانی به نخیلات است و انتظار داریم شاهد رشد و پیشرفت خوبی در حوزه کشاورزی دشتستان باشیم.
محمد خلیلیان افزود: این شرکت برای اجرای طرح در بخش‌های آبپخش و سعدآباد و مرکزی در مدت یک ماه در آمادگی به سر می‌برد و در سایر مناطق نیز به تدریج عملیاتی می‌شود/فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد