ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آزادی آبپخش گام اول را محکم برداشت

ندای آبپخش / هفته اول لیگ نوجوانان استان با بازی آزادی آبپخش و پیوزی برازجان و به میزبانی پیروزی برازجان کلید خورد.

آزادی که این روزها با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند با انگیزه مثال زدنی بازیکنانش و با گل های اسماعیل آرایش و امین بوالحاجی توانست در نیمه اول با یک بازی منطقی حریف خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

اما در آغاز نیمه دوم و در حالی که آزادی خود را جمع نکرده بود و در یک غافلگیری گل مساوی را دریافت کرد، اما بازیکنان آزادی با غیرت مثال زدنی خود در پایان بازی اشک را در چشم های بازیکنان حریف جمع کردند.
با ورود بهنام بویری بازیکن ریز نقش و تکنیکی آزادی به زمین ورق برگشت و این بازیکن با میدانداری در وسط میدان و با دو گل بسیار زیبا که به ثمر رساند ، توانست سه امتیاز شیرین را به حساب آزادی ثبت کند.

با این برد بازیکنان این تیم با روحیه بسیار مناسب در هفته آینده به مصاف حریف صاحب نام خود ایرانجوان بوشهر خواهند رفت.

نکته جالب توجه این دیدار تحسین کارشناسان و مسئولان هیئت فوتبال از تیم آزادی بود.

دبیر هیئت فوتبال دشتستان ضمن تجید از بازی ، تیم آزادی را یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از بازی ها دانست .

از دیگر نکات جالب توجه این بازی حضور استعداد یاب هیئت فوتبال استان بود که از نزدیک این بازی را به نظاره نشست و در پایان هشت بازیکن آزادی را برای حضور در اردوهای استعداد یابی انتخاب کرد که نوید روزهای روشنی برای فوتبال آبپخش خواهد بود.

این هیئت یادآوری کردند در صورتی که به این بازیکنان توجه ویژه ای شود مطمئنا در آینده بیشتر از انان خواهیم شنید

پس از پایان بازی بازیکنان آزادی با ایجاد حلقه اتحاد هم قسم شدند که در بازی بعدی نیز ایرانجوان بوشهر را شکست دهند تا یک بار دیگر نام آبپخش را در فوتبال زنده نگه دارند.
حسین رضایی سرپرست کوشا و ساعی این تیم در گفتگو با ندای آبپخش اظهار داشت : از همه بازیکنانم که با وجود مشکلات بسیار و اینکه حتی بعضی از انها کفش مناسب برای این بازی نداشتند اما با جان و دل مایه گذاشتند و موجب شادی همه ورزشدوستان شهرمان شدند تشکر و قدردانی می کنم و به بازیکنانم افتخار می کنم.
وی مشکلات مالی را از دغدغه های این باشگاه بر شمرد و عنوان داشت : متاسفانه تا کنون نتوانسته ایم مبلغ همیاری و وجه ازمانه هیئت فوتبال استان را پرداخت کنیم و هیئت فوتبال استان تنها یک هفته به ما مهلت داده تا این مبلغ را واریز نماییم که اگر نتوانیم این مبلغ را که برای ما بسیار زیاد است پرداخت کنیم ما را از جدول مسابقات حذف می کنند و اگر این اتفاق بیفتد من شرمنده بازیکنانم خواهم شد و مطمئن باشید یک نسل از فوتبال آبپخش نابود می شود.

رضایی از مسئولان خواست توجه ویژه ای به این تیم داشته باشند و با حمایت از این تیم نگذارند فوتبال آبپخش دوباره عقب گرد بزند.

حسین رضایی یادآوری کرد: در صورتی که منابع مالی تامین شود قول می دهم این تیم جزو سه تیم اول لیگ استان باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد