ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بخشدار آبپخش از کمک 35 میلیون ریالی آبپخش به جشن گلریزان خبر داد

ندای آبپخش / عصر امروز بخشدار آبپخش در جلسه ستاد دیه بخش آبپخش اظهار داشت : سال گذشته با برگزاری جلسات متعددی که با روسای ادارات ، اصناف ، خیرین منطقه و ... در آّپخش برگزار شد و بخش آبپخش توانست بیشترین کمک را در شهرستان دشتستان به خود اختصاص دهد. 

 کوروش رستمی با توجه به کمک 35 میلیون ریالی بخش آبپخش در شهرستان دشتستان اذعان داشت : مردم دارالمومنین آبپخش مردمی مومن و متدین هستند و همیشه در کارهای عام المنفعه حضور فعال و موثر دارند و امید داریم با شرکت گسترده در جشن گلریزان زمینه پیشگام شدن آبپخش در این امر مهم را مهیا سازند.

امام جمعه آبپخش در این آیین مطرح ساخت : فعالیت ستاد دیه از امور ارزشمندی است که در جامعه می تواند اتفاق بیفتد و بنده صمیمانه از این عزیزان تشکر می کنم.

حجه الاسلام خداداد رضایی بیان داشت : مردم باید با فعالیت ستاد دیه آشنا شوند و بدانند هدف ستاد دیه کمک به زندانیان نیازمندی است که به خاطر جرایم غیر عمد در زندان به سر می برند.

رصایی با بیان اینکه تفهیم جزئیات فعالیت این ستاد باعث می شود مردم به این کار رغبت پیدا کنند ، بیان داشت : برگزاری جشن گلریزان برای اولین بار در بخش آبپخش می تواند گامی بسیار مهم برای ارتقای این امر مهم در سال های آینده بخش آبپخش می باشد. 

 مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر در جمع مسئولان آبپخشی اذعان داشت : هدف از تشکیل ستاد دیه در بخش ها و شهرستان ها جمع آوری کمک های مردم منطقه برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد آن مناطق می باشد.

اکبر محبی ادامه داد : سال گذشته با فعالیت ستاد دیه در بخش آبپخش باعث آزادسازی 3 زندانی با مبلغ بدهی قریب به 180 میلیون ریال شده است.

معاون اداره کل زندان های استان بوشهر خاطرنشان ساخت : ستاد دیه استان در سال 89 زمینه آزاد سازی 149 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در استان بوشهر با مبلغی قریب به 27807026482 ریال در استان فراهم آورده است.

این مسئول در رابطه با فعالیت ستاد دیه استان در سه ماهه اول سال 90 بیان داشت : این ستاد در سه ماهه اول سال 89 موفق به مهیا سازی زمینه آزادی 51 زندانی جرایم غیر عمد با مبلغ بدهی 22877895954 ریال شده است.

محبی بیان داشت : هدف اصلی ستاد دیه آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد است و جرایمی مانند تخلفات رانندگی ، عدم توانایی در پرداخت مهریه ، نفقه ، چک ، بدهی و ... می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد