ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فتنه گران تحت لوای جریان انحرافی تطهیر نمی شوند

ندای آبپخش: معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: فتنه‌گران تحت لوای جریان انحرافی تطهیر نمی‌شوند.
محمد رضائی در جمع بسیجیان حوزه کوثر بوشهر با تبریک مبعث پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: حضرت محمد(ص) بزرگترین انسان در تاریخ است و قرآن به عنوان بزرگترین کتاب باید سرلوحه زندگی همه ما قرار گیرد.
وی افزود: تمام مسلمانان باید با تبعیت از قرآن به سمت سربلندی و افتخار و موفقیت حرکت کنند.
رضائی با اشاره به انقلاب‌های اخیر در کشورهای مسلمان بیان کرد: امروز بیداری اسلامی و اسلام سیاسی در شمال آفریقا و خاورمیانه موجی از نهضت‌های آزادیبخش مردمی در این کشورها ایجاد کرده که برتری گفتمان حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای را یک بار دیگر به تمام سیاستمداران و آزادیخواهان جهان ثابت کرده است.
وی افزود: تاریخ انقلاب اسلامی و نوع شعارهای این حرکت‌های مردمی نشان می‌دهد تا زمانی که به فرموده مقام معظم رهبری، سه محور اصلی (اسلامی بودن، مردمی بودن و ضد استکباری بودن) در حرکات مردم نباشد آنان به اهداف خود نخواهند رسید.
معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) با تشریح وضعیت مصر و سابقه تمدن آن خاطرنشان کرد: مردم مصر مردمی انقلابی و مسلمان هستند و آنان با الهام‌گیری از انقلاب اسلامی دیدند که چگونه قله‌های پیشرفت و ترقی یکی پس از دیگری توسط جوانان ایران اسلامی فتح میشود و رهبر فرزانه انقلاب با ایجاد موج حرکت سریع علمی در ایران برتری اندیشه حکومت دینی را به رخ عالمیان می‌کشید؛ اما آنان تبدیل به نگهبانی برای حفظ رژیم غاصب صهیونیستی در دل جهان اسلام شده بودند.
رضائی با اشاره به الگوبرداری مردم مصر از انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: مردم مصر میدیدند که چگونه معادلات جهانی بدون اراده مردان بزرگ جمهوری اسلامی به نتیجه نمی‌رسد و از طرف دیگر سر خم کردن‌های حسنی مبارک را در مقابل فرزند نامشروع انگلیس و آمریکا در فلسطین نظاره‌گر بودند.
وی اضافه کرد: با جریحه‌دار شدن غرور دینی و ملی مردم مصر و با الهام‌گیری از گفتمان استکبارستیزی حضرت امام خامنه‌ای به حرکت درآمدند و کاخ شیشه‌ای و پوشالی استکبار و استبداد را سرنگون کردند.
معاون سپاه استان بوشهر در ادامه به مباحث فتنه‌های صورت گرفته در بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی پرداخت و با اشاره به بحث مرزشناسی در اسلام و ضرورت حفظ این مرزبندی‌ها گفت: آنچه که مرحوم آیت‌الله منتظری را به این وضعیت کشاند عدم توجه به نصایح ولی فقیه زمان مبنی بر جلوگیری از نفوذ لیبرال‌ها در اطرافش بود که سبب شد این شخصیت را که امام راحل بارها از ایشان به نیکی یاد می‌کردند در مقابل امام خویش قرار دهد و امام(ره) با دلی شکسته ایشان را از قائم‌مقام رهبری عزل کردند.
رضائی در ادامه با اشاره به فتنه سال 88 اظهار داشت: فتنه‌گران در مثلث آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی در سال 88 باید بدانند هنوز ماهیت واقعی خیانت‌بار آنان آن طور که باید نشان داده نشده است و فکر نکنند تحت لوای یک جریان انحرافی در حاشیه اصولگرایان می‌توانند خود را تطهیر کنند.
وی گفت: آنان باید بدانند که منشأ خیانت آنان و منحرفان امروز یکی است؛ خیال نکنند همه چیز دیگر تمام شده است؛ خیانت فتنه‌گران در سال 88 بزرگترین سازماندهی منسجم بیرونی و داخلی بود که با هدف براندازی نظام مقدس اسلامی شکل گرفته بود.
رضائی در ادامه ولایت‌پذیری از امام خامنه‌ای را رمز بزرگ پیروزی ملت ایران در برابر تمام فتنه‌ها و انحرافات دنیای استکبار دانست و بسیجی را سمبل افتخار این اطاعت‌پذیری نامید.
منبع "دانشجونیوز"                                                                                           
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد