ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اگرمردم در رفاه و آسایش نباشند پست و مقام هیچ ارزشی ندارد

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش ، صبح امروز به مناسبت روز دهیار ساختمان دهیاری روستای میاندشت بخش آبپخش با اعتبار 360 میلیون ریال و زیربنای 75 متر افتتاح و به بهره برداری رسید.

بخشدار آبپخش در این آیین ، خدمت صادقانه و بی منت به مردم را فلسفه وجودی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی یادکرد و افزود : مسئولان باید توجه داشته باشند که اگر مردم در رفاه و آسایش نباشند پست و مقام هیچ ارزشی ندارد.

کوروش رستمی ادامه داد : ساختمان دهیاری میاندشت اولین ساختمان احداثی دهیاری های بخش می باشد و امیدوارم در سال جهاد اقتصادی با همت مضاعف و کار مضاعف و اتحاد و انسجام مسئولین شاهد پیشرفت و طرقی روستاها و عمران و آبادانی ایشان باشیم.

امام جمعه آبپخش در جمع مسئولان بخش و اهالی روستای میاندشت اظهار داشت : در نظام اسلامی خدمت به مردم از افتخارات بزرگ است.

حجه الاسلام خداداد رضایی گفت : خدمت به مردم شریف ایران اسلامی که گوش به فرمان ولایت بوده و برای حفظ نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند عبادتی بزرگ محسوب می شود.

گزارش ندای آبپخش می افزاید : روستای 1100 نفری میاندشت از توابع بخش آبپخش می باشد و ساختمان دهیاری روستا در مدت 6 ماه از طریق مناقصه ساخت و به بهره برداری رسیده است.


برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید

 


  


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد